Sabtu, 12 Januari 2013

#KL112 Jalan Dah Mula Sesak Masuk KL - Ustas Al-Juburi cuba menipu lagi

Berita dari pisaunet.

Esok puak militan haprak nak turun merusuh dan buat kacau di KL, Pisau pun dah 2 hari di sini ..tengok persiapan nak berdemo boleh tahan jugak, ada yang dah siap sedia dengan topeng gas ..ubat gigi..coke..asam..garam.. Pelik bukan..kalau nak berdemo cara aman apa kejadahnya nak bersedia dengan topeng gas dan persediaan untuk menghadapai gas pemedih mata.

Tak apalah kita tinggal dulu bab puak militan haprak ni..Ni hah Drama Queen PKR sekali dikantoikan oleh budak budak FB dek berbohong kononnya jalan raya sesak masuk ke Kuala Lumpur akibat kebanjiran rakyat yang mahu turut sama berdemo nanti.

Kesesakan jalanraya di Cina
Kata Anwar didalam postingnya "3KL112 Pemandangan dari udara kehadiran rakyat ke ibu kota untuk menuntut keadilan yang ditindas dizalimi oleh kerajaan Barisan Nasional, gambar ini dirakam jam 9 pagi 11/01/2013.....Ini kali la....lawan tetap....lawan!!!" 

Anugerah tuhan kena kita dengan budak budak FB jer..tak ada sapa sapa nak backup ka..hish kesian nyerr!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...