Translate

21/06/2012

PENDEDAHAN AIDC DAN MYMASSA PERLU DIAMBIL SERIUS OLEH KERAJAAN



Pendedahan ini, jika benar, cukup memeranjatkan!


BENARKAH ada sebuah negara atau beberapa negara yang mahu mengucar-kacirkan pilihan raya Malaysia kali ini?

Benarkah mereka mahu mengubah dan menumbangkan secara sistematik kerajaan yang ada ini, kerajaan tonggak Melayu yang telah memerintah selama 54 tahun?

Benarkah mereka terlalu cemburu dengan kemajuan Malaysia ini yang mungkin akan menyaingi mereka dalam beberapa segi?

Benarkah selagi kerajaan Malaysia di bawah pemerintahan sekarang masih wujud, selagi itulah mereka akan merasa tidak selamat dan selesa?

Saya cukup terkejut membaca pendedahan melalui fail wikileaks oleh sebuah blog mymassa dan AIDCNews yang mendedahkan mengenai cubaan satu kuasa asing di rantau ini yang cuba sedaya upaya untuk mempengaruhi rakyat negara ini menentang kerajaan semasa, atau menyokong pihak pembangkang atau cuba membantu apa yang boleh untuk menumbangkan kerajaan yang ada ini.

Saya berharap pendedahan itu tidak akan disembunyikan oleh pihak berkuasa, tetapi didedahkan dan dibongkarkan kepada pengetahuan umum. Malaysia sering kali mahu menjaga hati orang lain, jiran-jiran tetangga, kononnya atas semangat serantau ASEAN, tetapi negara lain sering kali tidak mengendahkannya. Malaysia pada dasarnya cukup baik dengan jiran-jiran.


Namun dengan pendedahan blog itu, jika benar, maka ia adalah sesuatu yang cukup mengejutkan. Jikalau ia benar, Kerajaan Malaysia tidak boleh membiarkan ia berterusan. Saya hairan mengapa kerajaan yang dimaksudkan tidak respons pun kepada pendedahan oleh mymassa itu yang kini telah menjadi bacaan umum.

Menurut pendedahan itu bertajuk: BREAKING NEWS: 3 NAMA DIPLOMAT S******** DIDEDAHKAN. Ia boleh baca di sini: http://mymassa.blogspot.com. Ia turut mendedahkan nama-nama diplomat negara itu.

Anda perlu baca lagi dan KLIK DISINI dan DISINI

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...