Translate

09/05/2013

"6 BUDAK HITAM" MAIN LOMPAT-LOMPAT, DUA JATUH SUNGAI TINGGAL LAGI... ???


Heboh diperkatakan oleh masyarakat yang kurang senang selepas pengumuman PRU ke 13 di DUN dan Parlimen Marang.  Yang peliknya timbul perkataan "6 BUDAK HITAM" - apa yang dimaksudkan masih lagi dalam siasatan oleh pihak tertentu bagi memastikan kebenarannya maklumat "6 BUDAK HITAM".

Keputusan yang sungguh memeranjatkan BUKANNYA DISEBABKAN KEKALAHAN, tetapi ketidak hadiran pengundi terdiri daripada PENGUNDI PEMUDA dibeberapa kawasan peti undi yang majoritinya cukup tinggi menjadi tanda-tanya ??????

Suara-suara sumbang juga kedengaran sebelum selesainya mengundi juga turut disuarakan yang mana mereka mengetahui bahawa keputusan PRU ke 13 adalah berpihak kepada Parti Pembangkang dengan jumlah undian yang banyak????  HEBAT...HEBAT....HEBAT. KLIK DISINI 

Jika perkara ini benar berlaku, pihak-pihak yang bertanggungjawab perlulah mengambil tindakan yang tegas kerana perkara ini adalah AMAT SERIOUS dan tidak sepatutnya berlaku, demi untuk masa depan anak bangsa serta negara.

Mereka-mereka ini juga boleh dilabelkan sebagai PENGKHIANAT ANAK BANGSA yang tidak memikirkan masa depan anak cucu termasuk keluarga mereka sendiri. KLIK BACA HINGGA SELESAI


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...