Khamis, 10 Januari 2013

Hadi Kafirkan Manusia, Kristiankan Nama Allah

salib_p-300x207
KEPUTUSAN Pakatan haram yang dianggotai PAS untuk menyokong penggunaan kalimah Allah di gereja hari ini, membuktikan bahawa PAS adalah sebenar-benar anjing kepada DAP dan PKR.

Anjing tau, pasal khinzir dibaling bola tak mahu dia mengejar, tapi anjing ya. Siapakah si pembalingnya? Anwar dan DAPlah, siapa lagi, itu perumpamaannya.

Pada yang terlepas pandang, penulis nak maklumkan, keputusan ini walaupun bukan baru (keputusan pertama tahun 2010), tapi mengesahkan lagi bahawa Hadi adalah Raja Kafir – tak cukup manusia dia kafirkan , tuhan pun dia kafirkan jugak!!

Sial tak sial manusia macam Hadi ni.

Kita nak lihatlah selama mana PAS akan bertahan dengan keputusan ini dan jenis putar belit apakah yang akan digunakan mereka untuk mengelirukan anak-anak anjing mereka yang lebih ramai dibawah ini.

Sebab penulis yakin, keputusan ini tidak dibincangkan dengan peringkat ahli bawahan.  Jangan kata ahli bawah, pemimpin di atas pun Hadi tak bawak bincang, sebab itu ahli Majlis Syura PAS (badan tertinggi parti itu), Nasharudin Mat Isa dan Timbalan Mursyidul Am, Harun Din, tak setuju.

Sebetulnya tak penting pun keputusan macai-macai ini, sebab yang nak jadi Menteri, duta, senator dan sebagainya kalau Pakatan haram ini membentuk kerajaan di peringkat persekutuan, adalah pemimpin di atas, ahli dibawah duduk diam-diam sudah.

Bila masa sampai untuk mengundi, undi saja pemimpin ini semua supaya mereka boleh menang di parlimen dan seterusnya jadi Menteri dan sebagainya.

Itu kerja anak anjing dibawah, untuk gemukkan anjing di atas.  Sebab anjing yang di atas akan makan isi, anak anjing dibawah dapatlah hirup kuah, itupun yang dah diludah-ludah.

Macam ini ke yang kata PAS nak ganti UMNO? Pernahkah UMNO gadai maruah bangsa dan agama kerana politik macam PAS sekarang? Macam mana orang Melayu/Islam yang bentuk kuasa majoriti lebih 60% rakyat dalam Malaysia ini boleh tunduk pada 2.8 juta kristian?

Banyak contoh dan bukti sebelum inj yang menunjukkan PAS tunduk kepada orang DAP yang secara asasnya diperkuatkan oleh para mubaligh Kristian.


Baru dehem tu, belum batuk lagi. Kalau batuklah kan, mau serban Nik Aziz pun jadi kain lap kaki dan danitu juga.

Apalah nak jadi dengan PAS ni.  Sebab mabukkan kuasa dan wang yang banyak, semua benda pun dia langgar.  Penulis tahu PAS bodoh, tapi tak sangka pulak macam ini sekali bebalnya.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...