Translate

06/01/2013

Anak Dara Tua Meroyan, 7 tangki lori air untuk KL dan Selangor

Faekah-Setpolblur[2]
Sudah lama tidak mendengar khabar berita mengenai Setiausaha Politik Menteri Besar, Faekah Husin. Dulu ketika baru dilantik, dia bagaikan “singa betina” garang tak kena tempat. Tapi selepas dia dikatakan telah “dibalun” oleh “team” Anwar dan Azmin, dia seolah-olah hilang taringnya.

Namun baru-baru ini dia kembali bersuara. Dia bercakap mengenai masalah air di Selangor di mana dengan bangganya Faekah memberi tahu tentang TUJUH buah lori yang disediakan “boss”nya untuk mengatasi masalah bekalan air di Kuala Lumpur dan seluruh Selangor.

Bila direnung kembali kenyataan “anak dara tua” ini meroyan, saya tertanya-tanya, cukupkah TUJUH buah lori tangki air dari PBT itu untuk mengatasi masalah bekalan air di seluruh kawasan yang terlibat di Kuala Lumpur dan Selangor.

Faekah, Faekah  tak perlu susah-susah memalukan diri sendiri atau menipu rakyat dengan dakyah bodoh sebegitu. Kahwin saja dengan Khalid atau Anwar, insyaAllah, sudah ada kerusi untuk Faekah. Kalau bukan kerusi DUN atau Parlimen pun, sekurang-kurangnya Faekah dapat kerusi pelamin, kan?!

Berita selanjutnya anda boleh baca DISINI

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...