Selasa, 9 Oktober 2012

Menghina Institusi Raja semakin meluas

khalid_ismath
INI entri terbaru Khalid Ismath budak Syiah belaan Pakatan Rakyat dalam facebook.  Dimana dia menggunakan gambar-gambar yang didakwa sebagai Tuanku Muda Selangor, Tengku Amir.

Persoalannya disini, dah sahihkah gambar tersebut, kalau sahih, pakar mana yang mengesahkannya?  Semua ini tak diambil peduli oleh budak belaan Pakatan Rakyat ini, tahunya terus jadikan gambar tersebut sebagai alasan untuk hapuskan sistem beraja.

Oh ya, penulis lupa, dia syiah, bukan Islam pun, mana reti tuduh pakai bukti?
Yang Anwar berzina dengan pelacur, diagung-agungkan dan nak diangkat jadi Perdana Menteri.  Walhal itu video, dahlah video, disahkan tulen oleh pakar pulak lagi.

Budak ni baru tahun satu je pun, kencing pun bercabang, dah heboh nak hapuskan sistem beraja.  Budak sangat, tak tau apa yang dia faham pasal  politik.  Penulis nak ajak lawan bertumbuk pun tak sampai hati, takut gugur semua tulang-tulang dia yang khabarnya reput dek ganja tu.

Tak sedar diri, berulang-ulang cuba menunjuk perasaan dan mencabar undang-undang, mentang-mentang kau buat apa salah pun ada peguam Pakatan haram ini yang akan bela kau.  Apa kau ingat Pakatan Rakyat yang kau sokong berani ke nak hapuskan sistem beraja?

Tak sedar yang kau diperalatkan dan jadi bahan eksperimen saja.

Kita perlu ambil tindakan tegas pada orang macam ini.  Lagi dibiarkan bebas, lagi dia menjadi-jadi.  Mak bapak pun satu bodoh jugak, anak bebal macam ini pun tak boleh nak diajar.

Penulis sendiri akan ambil tindakan dengan membuat laporan polis.  Harap yang lain juga boleh mengikut dengan mengambil tindakan sama.  UiTM pun eloklah singkirkan budak syiah ni, biar dia belajar undang–undang kat UNISEL, kot ada pulak course itu ditawarkan di universiti tersebut.

Sumber:mykmunet KLIK DISINI

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...