Translate

14/08/2011

KENAPA DAP TAK SIBUK - TAPI PAS SEBALIKNYA ?????


Daftar pemilih: PAS mohon Agong campur tangan.  Janganlan nak membabitkan DYMM Yang DiPertuan Agong lagi dalam isu-isu remeh temeh.

Kenapa pemimpin2 PAS begitu sibuk dengan daftar pemilih ???? Nak jadi PM agaknya selepas pilihan raya ke 13 nanti.  Tetapi sebaliknya pula dengan DAP, hanya sibuk dengan Ustas Nuar AlJuburi ???? Cuba fikir-fikirkan la....

DYMM Agong telah memberi perintah supaya tidak mengadakan perhimpunan Bersih, tetapi PAS dan sekutunya mengadakan juga. DAP hanya mendiamkan diri dan melihat pertelingkahan antara Orang Melayu dengan Orang Melayu, terutama PAS yang begitu bodoh dan bongok telah diperkudakan serta dipermainkan oleh DAP.  Adakah pemimpin2 PAS tidak nampak atau buat-buat tak nampak, kerana kebodohan mental yang ketara.

Pihak SPR perlu tegas dan memilih jalan yang terbaik untuk menangani isu ini, jangan terikut-ikut dengan rentak juak-juak PAS yang kita tahu mempunyai pemikiran yang sempit, kotor dan menjijikkan.

Janganlah hendak membabitkan Yang DiPertuan Agong didalam isu-isu yang remeh temeh. DAP tidak berani untuk mengetengahkan isu ini, kerana DAP telah melaksanakan pertukaran alamat dan PR kepada warga asing dari Cina ke Pulau Pinang sejak beberapa tahun yang lalu bagi tujuan memenangi PR ke 13.


Cuba fikir-fikirkan la.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...