Translate

26/06/2020

"WE ARE READY TO BATTLE ON MONDAY! - TERUSKAN TUNTUT KEBENARAN

'PUAK2 NI MEMANG KENA AJAR CUKUP2.

"WE ARE READY TO BATTLE ON MONDAY!" Bersama peguam saya Logen dan Fazilah nak berhadapan dengan serangan Siti Zainab, Peguamcara Negara 2 yang tengah angin dengan saya pasal lapor SPRM beliau salahgunakuasa untuk dapatkan tanah di Ampang Hilir.

Dia sendiri tak berani buat, pakai pegawai PDRM nak kenakan saya supaya beliau kelihatan bersih. Sedang kita sibuk bincang macamana nak tewaskan GENG LAW OF THE JUNGLE yang hendak tutup mulut saya guna bon jaminan Keamanan RM20,000, Siri Zainab sedang bincang macamana nak cover kesilapan yang beliau dah buat. Peguam Negara, Kawan Baik Gopal Sri Ram yang sudah dikuasai Siti Zainab pula bagi perlindungan maksimum pada Siti Zainab.

Bukan sahaja Siti Zainab tidak digantung kerja, hari ini Siti Zainab diberi mandat untuk rombak AGC besar-besaran dengan meletakkan semua pegawai geng dia di kedudukan penting di AGC untuk memastikan dia akan kekal berkuasa. Lepas mesyuarat SPKP awal bulan Julai, AGC sudah tidak boleh kita harapkan untuk menegakkan undang-undang apabila rombakan tersebut jadi realiti.

Jangan mimpi tindakan akan diambil kepada pemimpin Pakatan Harapan macam Lim Guan Eng, Tony Phua, Syed Saddiq, Tun Mahathir dll. Anak Mat Sabu kena 8 bulan je, buat syarat kononnya takde pilih kasih dalam pendakwaan. Lepas tolak cuti, paling lama 4 bulan je duduk Penjara.
Rancanglah Siti Zainab, tapi kena ingat, pandai-pandai tupai melompat, akhirnya jatuh ketanah jua. Kamu merancang, Allah merancang, tapi perancangan Allah belum tentu menyelamatkan manusia korup macam kamu.

Rujukan: KLIK DISINI

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...