Translate

21/02/2016

TUN MAHATHIR SANGGUP BERSUMPAH GUNA AL QURAN DAN MASJID DEMI TERBUNGKUSKAN NAJIB ABDUL RAZAK!!!

Maka benarlah seperti yang dijangkakan oleh kebanyakan pemimpin pembangkang yang teraniaya di bawah pentadbirannya dahulu bahawa pada penghujung usia, Tun Dr. Mahathir akan melakukan sesuatu yang dia bersumpah tidak akan lakukannya. Malah Tun Dr. Mahathir sendiri memimpin ke arah kehancuran semata-mata bagi menjaga periuk belanga beberapa orang kroninya dalam kewangan negara.

Menurut bekas Perdana Menteri itu, dia sanggup
bersumpah menggunakan al Quran ke atas Najib Abdul Razak.

"Sekiranya apa-apa yang saya katakan satu fitnah atau tidak benar, biarkan saya bersumpah laknat. Saya sanggup lakukannya."

"Sekiranya saya meminta orang lain bersumpah, saya sendiri perlu bersedia untuk melakukakannya dengan niat yang betul," kata Dr. Mahathir dalam satu sidang media selepas merasmikan pelancangan membaca al Quran di Kuala Lumpur.

Agak-agaknya pada bahagian mana Tun Dr. Mahathir akan bersumpah menggunakan al Quran? Bagaimana kalau dia memulakan dengan mendedahkan tentang kekayaan anak-anaknya yang diperolehi dalam tempoh yang sangat singkat berbanding manusia lain di dunia ini....

Sumber: KLIK DISINI

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...