Translate

20/02/2016

RAYYANI AIR CUBA MENIPU UNTUK MENUTUP KESALAHAN!

Masa hari tu aku kata Rayyani Air atau Ravi + Kalyani Air ni lahanat dan menjual agama. Mala berbondong-bondonglah ukat melayu yang bebal mempertahankan si PARIA yang kuat mabuk dan mempunyai wine cellar dalam rumah beliau.

Aku dimaki dhina dan dikeji. Aku tak kisah sebab dalam menyampaikan kebenaran ni memang kita akan hadapi pelbagai dugaan. Akhirnya kebenaran terbukti bilamana si macha Ravi membuat kenyataan palsu dengan mengatakan Kalyani Air aka Rayyani Air disabotaj. Khaiik ptuiihhh.


Ambik kau, Menteri Pengangkutan sound setepek kat muka mereka dengan mengatakan so called Shariah Compliance Airline ini menipu. Bangkai sungguh Ravi Air ni. Kaki kencing penipu, beli kapalterbang 2nd hand bila rosak kata sabotaj. Podah chit. 

Dah la terkandas penumpang tak diberi apa2 kemudahan gantian flight lain. Untuk pengetahuan bebal-bebal bodoh nak mampos yang menyokong bagai nak rak Rayyani Air ni. Tambang yang mereka kenakan bukan murah ok. Ianya full charge sebab mereka menjual ISLAM sebagai produk mereka. Tertipu lagi Melayu Islam yang cetek pengetahuan. Padan muka. Aku akan terus bongkar segala kebangkaian yang dibuat oleh Ravi+Kalyani Air ni

Sumber: KLIK DISINI

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...