Translate

18/04/2014

ANWAR BERCAKAP UMPAMA TELOR DIHUJUNG TANDUK ???



POLITIK ANWAR HAMPIR KE PENGHUJUNG....???
PUTRAJAYA - Tindakan Ketua Umum Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim mengkritik kerajaan dalam insiden kehilangan pesawat MH370 disifatkan tidak berasas dan suatu perbuatan yang tidak bertanggungjawab.

“Adanya kenyataan ini, akan ada banyak tanda tanya sedangkan beliau cuma mengutarakan kenyataan tersebut tanpa fakta dan sebarang bukti yang mengatakan bahawa kita sedang menyembunyikan fakta,” katanya pada sidang media di sini, hari ini.

Perkembangan terbaru, Anwar dilaporkan The Telegraph berkata kerajaan menyembunyikan maklumat kritikal mengenai insiden kehilangan MH370 itu.

Dalam pada itu, beliau melihat tindakan Anwar itu mencerminkan hasrat sebenar Ketua Umum PKR itu yang mahu mempolitikkan insiden itu demi kepentingan peribadi dan politiknya. KLIK SINI

PUTRAJAYA - Adalah selamat untuk mahkamah mensabitkan Datuk Seri Anwar Ibrahim terhadap pertuduhan meliwat bekas pembantunya Mohd Saiful Bukhari Azlan kerana terdapat cukup keterangan untuk mengesahkan dan membuktikannya, demikian diputuskan Mahkamah Rayuan. KLIK SINI

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...