Translate

24/08/2015

LEPAS SATU, SATU TIMBUL, APA NI NAJIB ????

Bekas Tim. Cawangan Khas 1 sedia hadapi risiko.  SPRM dan selesai timbul yang ini pulak ?

DAMANSARA - "Saya dengan nama ALLAH tidak akan berkompromi prinsip berani kerana benar dan akan bekerja penuh amanah dan tanggungjawab," demikian luahan bekas Timbalan Pengarah Cawangan Khas 1 Bukit Aman, Datuk Abdul Hamid Bador mengenai pendedahan berisiko beliau terhadap kepincangan yang berlaku kini.

Katanya, beliau akan sentiasa 'membuka mulut' termasuk berdepan dengan risiko berat akibat daripada perbuatan beliau tersebut.

"Saya akan terus buka mulut. Bukan untuk diri saya, saya sekarang ini berhadapan dengan risiko berat sebab tiada seorang pun yang berani berbuat demikian.


"Saya hendak lihat tindak balas itu. Tapi kerja ini dibuat bukan atas kapasiti individu tetapi ini demi negara.

"Bukan untuk Melayu tetapi untuk seluruh rakyat Malaysia. Saya seru pada kerajaan kembali kepada rakyat. Dan segala pendedahan ini mungkin ada keperluan di masa akan datang, kalau diperlukan penjelasan lanjut saya dengan rendah hati menawar diri untuk tampil sekali lagi," katanya kepada media di Damansara hari ini. 

Dalam pada itu Abdul berkata, beliau berharap pihak yang menjaga  media perdana menteri agar tidak bertindak menghalang sebarang maklumat sampai kepada perdana menteri.

"Saya seru pihak kawal media bagi pihak PM supaya jangan menghalang maklumat kepada  PM. Mungkin sebab ini PM tidak dapat maklumat, 'kuasa halimunan' yang pindahkan saya, " katanya. 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...