Translate

07/09/2014

DAH TAHU NUAR AL-JUBURI KERAS KEPALA... SINGKIRKAN SAJA ???


Perkara yang berlaku ini, semuanya dengan izin Allah S.W.T kepada kita semua. Ingat lah...

Syeikh Abdul Hadi telah sedar segala-galanya, satelah dilantik menyertai MAJLIS ULAMA SEDUNIA.  Semuanya ini jugak dengan izin Allah.

DAP sememangnya suka melihat orang Melayu terutama Islam bercakaran sesama sendiri !!

BOM ATOM AZMIN ALI PULA BILA NAK MELETOP ???

Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim dilabel laman PAS, Tranungkite sebagai ‘arkitek’ penghancur Pakatan Rakyat khususnya berkaitan isu Menteri Besar Selangor (klik).


Ini dibuktikan melalui sikap keras kepala Anwar menamakan satu nama iaitu isterinya, Dr Wan Azizah Wan Ismail yang berlawanan dengan titah Sultan Selangor yang mahu lebih dua nama dicalonkan sebagai Menteri Besar baharu.

“PKR dan Anwar Ibrahim makin meroyan dalam menamakan dua nama untuk calon Menteri Besar Selangor. Titah Sultan tidak diendahkan malah diabaikan oleh Penasihat umum PKR. Akhir ego dan bodoh sombong PKR termasuk pengerusinya makan diri sendiri.

“Keras kepala PKR dan disokong rakannya DAP menamakan satu nama sahaja untuk calon Menteri Besar Selangor dimurka atau ditolak oleh pihak istana.

“PKR dan Anwar Ibrahim disarankan oleh Istana menghantar lebih dari satu nama. Memang nampak bodoh sombong dan ego puak puak PKR khasnya Anwar Ibrahim dan Wan Azizah,” dakwa Tranungkite.

Berbeza dengan Anwar, Tranungkite berkata PAS akur dengan titah Sultan Selangor, iaitu menamakan tiga calon untuk jawatan tersebut.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...