Translate

16/09/2013

MAT JUSOH BERUNDUR SECARA TERHORMAT ????



SETIAUSAHA POLITIK MB MENANG TANPA BERTANDING PRESIDEN BOLA SEPAK TERENGGANU

Tahniah kepada Presiden Persatuan Bola Sepak Kemaman, Dato’ Wan Ahmad Nizam Wan Abdul Hamid=kerana dipilih sebulat suara sebagai Presiden Persatuan Bola Sepak Negeri Terengganu (PBSNT) yang baru.
Dengan pemilihan tersebut, maka tamatlah spekulasi siapa Presiden PBSNT yang baru kerana kini jawatan itu sah menjadi milik Presiden Dato’ Wan Ahmad Nizam. Dato’ Wan Ahmad Nizam adalah Setiausaha Politik Menteri Besar Terengganu, Dato’ Seri Ahmad Said menang tanpa bertanding.

Beliau dipilih menerajui persatuan tersebut bagi menggantikan Datuk Che Mat Jusoh yang telah menyandang jawatan itu selama lebih 14 tahun sebelum ini.

Perkara tersebut diumumkan dalam Kongres Tahunan Luar Biasa PBSNT 2013 yang turut menyaksikan Naib Presiden PBSNT yang juga pengurus pasukan Terengganu, Marzuki Sulong dilantik sebagai Timbalan Presiden yang baharu menggantikan Sheikh Ahmad Tajuddin Sheikh Yusof yang meletakkan jawatannya pada 25 Jun lalu.

Menurut Dato' Wan Ahmad Nizam menerusi ucapan yang diwakilkan kepada Marzuki, beliau berterima kasih kerana diberi kepercayaan untuk menduduki kerusi panas tersebut.

Sumber:teganukita KLIK SINI

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...