Translate

30/04/2013

TARIKH PENGKEBUMIAN HADI SEMAKIN HAMPIR !!!!!


Semakin hampir hari pengundian semakin banyak poster-poster yang tidak ketentuan dan tidak diterima dek akal dipamerkan oleh puak-puak PAS di sekitar Daerah Marang. Kalau nak disebutkan satu persatu sampai hari mengundi pun tidak selesai, demi untuk meraih undi simpati serta memohon belas ikhsan daripada pengundi-pengundi yang mereka fikirkan semuanya BODOH MACAM PUAK-PUAK PAS.

Yang kelakar nya KERANDA HAJI HADI telah berubah wajah daripada asal KLIK telah ditukar kepada mayat HADI untuk dikebumikan  KLIK manakala kerandanya telah hilang.

Pandai betul puak-puak PAS mentarbiahkan orang-orangnya untuk menghina Presiden mereka.

Sekarang ini pula HANTU HADI PULA MUNCUL bagi mengingatkan puak-puak PAS bahawa masa untuk mengkebumikan HADI semakin hampir.

Dahulunya "PANGKOH PAS MASUK SYURGA" tapi sekarang "PANGKOH PAS MINYAK TURUN" pulok doh.....haa..haa..haa.. kelakar nya.... Nampaknya sekarang juak-juak PAS dah tidak suka masuk SYURGA ????

Mungkin juga, kalau minyak turun barulah 'KERETA KEBAL, KAPAL SELAM, HELIKOPTER serta JET PEJUANG PAS" boleh berlepas daripada Marang ke PUTRAJAYA.....Haaa.haa.. sakit perut aku dibuatnya..

 
 
 
 
KALAU MINYAK DOK TURUN JUGOK.... KARAT LA ASET-ASET PAS DI TEPI PANTAI MARANG....HAA..HAA..HAA..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...