Translate

05/04/2013

POLITIK HAJI HADI DIPENGHUJUNG JALAN !!!

HADI..HADI...HADI..menipu lagi. Sanggup membohongi pengikutnya sendiri dalam ceramah yang diadakan  di Kg. Sungai Kerak, Marang.

Dengan angkoh dan sombongnya menyelar pembubaran Parlimen yang di umumkan oleh Perdana Menteri setelah mendapat petunjuk daripada BOMOH ?? kedengaran juga suara-suara sumbang bersebelahan dengan jelas mengatakan NATANG Hadi.. Tak taulah mungkin mereka tak sehaluan dengan perjuangan PAS datang hanya untuk mendengar saja.

Hadi dengan nada yang sinis sanggup mengeluarkan kata-kata yang cukup biadap dari mulut celupar seorang yang dianggap ULAMA dari pandangan pengikut PAS.

Sepekara lagi mungkin juga Hadi sudah ketandusan isu, menjelaskan mengenai HUKUM HUDUD - semasa beliau menjadi Menteri Besar Terengganu, apabila hendak melaksanakan HUKUM HUDUD  telah dihalang keras oleh Kerajaan Pusat.... Hai begitu pulak jawapan nya.

Ceramah yang diadakan cukup membosankan, hanya mendendangkan isu-isu yang sudah lapok dan basi.... 

Sebahagian besar mereka yang hadir mendengar ceramah yang dianjur adalah penduduk luar daripada Daerah Marang yang dianggarkan lebih kurang 300 orang saja. KLIK DISINI ADA JAWAPANNYA



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...