Sabtu, 12 Januari 2013

LIHATLAH RAKYAT MALAYSIA, INI YANG DIAJAR PEMBANGKANG KEPADA PENYOKONG MEREKA! WAJIB BACA DAN TONTON


Kalau dilihat dari video penyokong DAP di Ayer Tawar yang sememang nya kuat DAP tu membakar kenderaan JPJ ni maka kita sudah boleh baca penyokong Pakatan sekarang ni telah didoktrin atau dilatih menjadi ganas. Insiden ini mengingatkan aku pada insiden yang berlaku masa Bersih 3.0

Tahniah Anwar al jubs dan PAS kimak kerana anda telah berjaya melatih pengganas jalanan. Esok atau lebih tepat siang nanti akan ada perhimpunan Shamsidar aka HKR 112. Aku percaya bermacam lagi keganasan yang telah mereka rancangkan. Kalau tidak kenapa mereka perlu bersiap macam nak berperang, KLIK SINI

Malah sejak dua hari yang lepas di blog Pakatan telah tersebar cerita yang mengatakan pihak polis akan menyamar jadi peserta lepas tu mereka akan buat provokasi. Mereka ni pembaca sekalian sangat licik dan pandai membuat wayang, yalah bapak tiri mereka kan Raja Drama si juburi tu.

So dengan berbekalkan CITIZEN ARREST yang mereka war-warkan. Esok aku nampak akan berlaku kekecohan yang besar. Pakatan dah desperate mereka hasut tahap dea punya sekarang ni. Sebab mereka tahu mereka akan kalah dalam PRU akan datang. Sebab itu esok adalah Do or Die, mereka akan cuba membuatkan POLIS nampak jahat.

Mereka akan buat kerajaan akan kelihatan ZALIM. Mereka berani buat apa sahaja sekarang ni, mungkin mereka akan membakar kenderaan polis? Mungkin mereka akan buat lebih lagi dan akhirnya mereka akan tuduh polis yang buat. Sebab itu mereka sebarkan pelbagai cerita kununnya mereka nampak depan pulapol polis dok ambi baju warna mereka berkotak-kotak!

Bahalol betul alasan mereka ni, kalau ya pun polis nak buat, takkan dia akan tunjuk wei, aku ada baju sama, aku nak buat kecoh! Bodoh betul akal sang penyokong Pakatan ni sama macam ketua mereka yang tahu nak berzina dan meliwat je tanpa memikirkan balasannya.

Kepada rakyat Malaysia yang aku sayangi, jangan la dirosakkan negara ini disebakan oleh nafsu buas parti politik yang gilakan kuasa, kalau ya pun nak tukar kerajaan ke apa ke, buat la dnegan cara yang betul bukan dengan merosakkan negara yang telah dibina Indah ini.

Ingat inilah negara kita, hancur negara ini mana kita nak pergi? Jangan jadi bodoh, guna akal dan selamatkan negara dari dimusnahkan oleh orang-orang gila tak berakal ni. Kita tunggu dan lihat apa akan jadi esok.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...