Rabu, 21 November 2012

Ustaz Natang Kantoi.....

Azhar Idrus kata, ambe (saya) tak makan di McD tapi bersebelahan dengan McD.....tetapi kerusi dan meja itu sudah cukup untuk kita kenal kalau tidak milik McD dah tentu milik KFC.

Kawan dari JB yang belikan ais krim untuk anak......

Gelas air kopi itu diisi dengan air nescafe yang dibeli rakan dari kedai sebelah.....Logikkah seseorang membeli air nescafe dari kedai lain kemudian pergi ambil gelas dari McD atau KFC untuk isi air nescafe ? Apakah kedai bersebelahan jual air nescafe dengan di isi di atas tapak tangan ? Kah...kah....kah.....kah....

Dulang diatas meja itu sudah cukup untuk membuktikan segala-galanya. Semua orang kenal itu adalah dulang milik McD.Kalau tidak McD itu dulang KFC.  Apakah ais krim yang dibeli oleh kawannya untuk anaknya itu dihidangkan dalam dulang ?

Dalam dulang tersebut terdapat resit.....apakah kawannya membelikan ais krim untuk anak Azhar kemudian diberikan dengan resit bersama ?

Yang paling lawak dan paling tak masuk akal sekali adalah isi air nescafe yang dibeli dari kedai sebelah kemudian di isi dalam gelas McD. 

Saya berada bersebelahan McD, kemudian saya beli pula air nescafe dari kedai bersebelahan dari tempat yang saya duduk dan ambil gelas kosong di McD untuk isi air nescafe yang saya beli. Logik ? Kalah wayang hindustan beb......Kah....kah....kah....kah.......

Gelas kopi McD. Bekas nugget KFC....dulang tu pula kalau ada alas kertas promosi dalam dulang nampaknya macam dulang McD .

Deme pakat-pakat bahas lah ya. Ambe nak tidor......

Sebagai menghormati Azhar Idrus kalau boleh setiap komen jangan lupa dimulakan dengan ayat lazim dia....NATANG.

Sumber:rbfonline

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...