Translate

16/08/2012

Janganlah terlalu taksub dengan ideologI politik



ABBY ABADI POLITIK MURAHAN

Mengenai pilihan Abby Abadi untuk aktif berpolitik dengan memilih untuk menyertai parti pihak pembangkang, AC Mizal berkata, dia tidak punya apa-apa untuk diperkatakan, sebaliknya menghormati keputusan Abby Abadi.

"Saya cuma mahu ingatkan Abby jika mahu membuat apa-apa kenyataan diharapkan ada justifikasi yang betul mengenainya. Biarlah kita tertib dan sopan apatah lagi jika mahu berdakwah atau menyebarkan ajaran Islam.

"Janganlah terlalu taksub dengan ideologI politik kerana pegangan agama itu suci untuk dipolitikkan. Setiap butir kata yang diucapkan eloklah difikir dahulu kerana kadangkala kita tidak tahu mungkin kita ada mengaibkan orang lain atau mengguris hati orang lain.

"Mungkin sekarang ramai yang menyokong apa yang anda suarakan mana tahu suatu masa akan datang apa yang kita perjuangkan itu akan makan diri kita balik,"ujarnya kepada portal murai.com.my setelah diminta untuk komen mengenai isu tersebut.

Komen:

Biaq pi kat dia la AC.. dia lanih dah bahagia dengan Syorga Pas nyaa.. tiket pun Nik Aziz dah bagi. Bak kata dia dulu.. dah masuk list dahh...

Bila Matlamat Menghalalkan cara, Abby Abadi dah tak kisah dengan teguran rakan-rakan artis. Al-Maklum la Otak dah jadi hijau.

Sumber:mediakedah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...