Translate

16/07/2012

INILAH DIA PERJUANGAN PARTI AJARAN SESAT ???

oren6-leadxx
Himpunan Oren: Bila ahli PAS tiba-tiba jadi ‘peneroka’ Felda ?? 

Sejak kebelakangan ini, perjuangan PAS telah jauh menyimpang daripada apa yang diperjuangkan oleh Allahyarham Dato Fadzil Noor. Apa kena mengenai dengan Felda, kalau difikirkan oleh manusia yang berfikiran waras. Ini menunjukkan mereka semua ini bukannya manusia, tetapi 'SYAITAN' yang bertopengkan manusia. Hatinya terlalu busuk seperti 'Bangsa YAHUDI'


Mungkin kalau ditanya peneroka, ramai antaranya sudah bosan dengan taktik pembangkang terutama PAS yang berterusan memburukkan mereka serta Felda.Pasti mereka juga hairan kenapa Pengerusi Peneroka Felda Kebangsaan (Anak), Mazlan Aliman terus ‘sawan’ dengan menghentam Felda terutama langkah penyenaraian Felda Global Ventures Holdings (FGVH) baru-baru ini.

Terbaru, usaha PAS dan Mazlan memalukan peneroka lain dan Felda melalui himpunan Oren di ibu negara, pada Sabtu bertujuan menghantar memorandum kepada Yang di Pertuan Agong untuk menyuarakan rasa tidak puas hati segelintir peneroka terhadap Felda.

Maksud segelintir ini kerana keseluruhan peneroka di seluruh negara berjumlah 112,635 tetapi yang tidak puashati dengan Felda entah berapa kerat sahaja.

oren7xx
Memanglah gempak sakan bila Anak dakwa seramai 20,000 orang akan hadir perhimpunan tersebut…. tetapi akhirnya kira punya kira hanya kira-kira 3,000 orang saja.

Daripada jumlah itu, entah berapa orang sangat peneroka Felda kerana mustahil anak-anak kecil, remaja dan pelajar IPT yang ikut serta perhimpunan itu adalah mereka yang ‘sakit hati’ dengan Felda.

Yang pasti sebahagian besar peserta himpunan adalah ahli dan penyokong PAS yang tiba-tiba jadi ‘peneroka’.

Merisik dikalangan peserta didapati sesetengahnya dibawa datang dengan bas dari tempat-tempat yang tidak ada kawasan rancangan Felda.

oren5xx
Mereka cuma ahli PAS yang datang syok-syok datang ' makan angin ' untuk menyertai satu perhimpuan yang dianjurkan oleh parti di ibu negara.Itu saja.

Nyata sekali perhimpunan itu bukan suara hati peneroka.

Mereka berhimpun dekat Masjid Wilayah Persekutuan sebelum berarak melalui Jalan Duta.Dari lokasi sekitar dua kilomiter dari Istana Negara seramai enam wakil mereka dibenar menghantar memorandum itu.

bersambung dan KLIK DISINI dan baca sehingga selesai serta fikir-fikirkan lah.

Dato' Seri Haji Hadi Awang, Presiden PAS suatu ketika dahulu adalah orang yang pertama menghasut orang-orang Melayu agar tidak menyertai Felda, atas dasar pihak Kerajaan telah menipu orang-orang Melayu supaya lari ke dalam hutan.

Oleh itu keseluruhan penduduk disekitar Masjid Rusila, Kg. Bukit Gasing dan beberapa buah kampung di Marang, Terengganu, tiada seorang pun yang menyertai Rancangan 'LKTP' ketika itu, akibat terlalu taksub dan menerima bulat-bulat hasutan daripada Haji Hadi.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...