Translate

19/05/2012

Omegay: dapat gelaran bapak kapir dah nak saman..dapat gelaran nabi palsu sengih mcm kerang busuk!


Menteri Besar Kelantan Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat telah menghantar notis saman kepada semua yang terlibat dengan laporan berita 'Nik Aziz father of kafir'.

Saman pula akan difaikan minggu depan terhadap mereka yang terlibat di New Strait Times dan bekas Ketua Polis Negara, Tan Sri Rahim Noor.

Saman itu dibuat ekoran kegagalan kedua dua pihak memohon maaf dan menarik balik tuduhan terhadapnya sebagai “bapa kafir” dalam tempoh yang diberikan. - haarkharkkkptuihh

kehkehkeh wally slipau tak tahan dengan panggilan bapak kafir tapi bleh bersikap hipokrit apabila mereka sendiri menghina ulama terdiri dari anggota majlis fatwa kebangsaan yang mewartakan fatwa bahwa perhimpunan haram itu MEMANG HARAM!..wally slipau memang suke bikin lawak!..lawak yang meletakan taraf dia setaraf abu jahal kapir lahanat!

kalau keputusan majlis fatwa pun mereka bleh hina semata2 agenda bershit gagal, tentu la bermacam2 lagi benda yang tak masuk akal akan mereka lakukan untuk memastikan kewibawaan wally slipau tak luntur!..wally slipau tak perlu ler nak melenting tak tentu pasal. tak salah pun kalau ramai yang dah menganggap wally slipau the father of kafir sebab rakyat dah bley menilaikan sendiri melalui gerak geri, perilaku dan tindakan merapunye membuktikan siape dia yang sebenarnye

wally slipau yang membiarkan dirinya menjadi father of kafir dan rakyat hanya mengesahkan jek..jadi rakyat tak salah kerana itu hak rakyat sebagai pemerhati. kalau pandangan rakyat pun tak bleh terima baik jangan jadi ulamak..macam zaid mat arip cakap..jadi pookeyymarkk lerr!! kehkehkehkeh.

Sumber:jeffrydimensi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...