Selasa, 13 Mac 2012

UPDATE: PANAS-PANAS PENGAKUAN MANGSA LIWAT TERBARU ANWAR.Azmin Tersungkur Di Celah Kangkang Anwar

UPDATE: Sidang Akhbar oleh Rahimi Osman – ex-aide to Datuk Seri Anwar Ibrahim sets the record straight on the on-going sodomy trial - jam 4 pm di Lotus Kelang.....PANAS PANAS PANAS
Azmin Tersungkur Di Celah Kangkang Anwar.

Aku tak nak tulis panjang-panjang, semua orang tahu, malah satu malaya pun dah tahu anwar memang dah tibai jubor azmin ali, malah untungnya anwar dapat package boleh tibai bini azmin, shamsidar, pancut dalam sampai dapat anak pompuan, tah apa nama anak shamsidar dan anwar tu aku tak ingat.

Azmin dapat belajar pi oversea pun pasal tun mahathir dan tun siti hasmah yang sponsor dia, kalau tun m dan tun siti hasmah tak sponsor dia pi belajar oversea, aku ingat azmin sekarang ni dah jadi moneyboy menjaja jual pungkok kat depan menara dbkl.

Hanya semata-mata nak jaga hati top kau, (dalam istilah gay, ada top dan bottom, anwar ni kira top la dan azmin kira bottom) kau sanggup hina orang yang telah banyak berjasa pada kau, sial punya budak.

Sumber: darulehsantoday

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...