Translate

03/03/2012

MAHFUS BENGAI DAH HILANG AKAL !!!!


Datuk Shabbery Chik ni baru tau ke yang Si Mahfuz Bean...ngai ni jenis manusia yang hilang akal dan bersifat kebudak - budakkan?


Dah nama pun Bean...ngai. Nak buat macam mana lagi. Kalau dah bebal tu bebal la jugak!!! Tak payah la Si Mahfuz tu nak buat kerja yang bukan - bukan!!!
1- Naib Presiden PAS, Datuk Mahfuz Omar menuduh sebuah unit bernama 'cawangan strategi urat saraf' digunakan untuk menaja lebih 2,000 siri ceramah Datuk Dr Hasan Ali. Unit tersebut adalah di bawah Kementerian Belia dan Sukan (KBS).

"Saya difahamkan, kos bagi 2,000 siri jelajah itu berjumlah RM30 juta. Hasan Ali diberi tugas untuk mendekati golongan belia dalam siri ceramahnya di seluruh daerah”

"Saya mahu Ketua Setiausaha Kementerian Belia dan Sukan menjelaskan sumber peruntukan itu, kerana cawangan strategi urat saraf itu tidak diiktiraf JBA, Saya nak tengok mereka jawap apa... Apakah programnya, siapa, saya akan dedahkan pada sesi parlimen akan datang"

"Saya juga percaya selepas saya mendedahkan perkara ini, kemungkin siri jelajah itu akan dihenti atau dilakukan secara senyap-senyap," – Mahfuz pada sidang media di ibu pejabat Pas di petik AntaraPos>

2- Nampak benar ia giliran Mahfuz untuk membuat serkap jarang setelah beliau telah berdiam diri sekian lama. Pembangkang senantiasa menyerang dan menyerang Kerajaan dan Umno-BN dengan isu-isu baru, tetapi Umno-BN-Kerajaan pulak hanya mengambil sikap defensive yang cukup menampakan kelemahan.

Kementerian Belia dan Sukan (KBS) adalah dibawah Datuk Seri Ahmad Shabery Chik.

Ahmad Shabery hanya mampu berkata Mahfuz berbohong dan bersifat kebudak-budakan dengan membuat dakwaan tersebut. Lihat apa kata Shabery Chik atas tuduhan Mahfuz.

"Mahfuz bohong dan kebudak-budakan. Saya rasa dia sakit dan perlukan rawatan kaunseling serta hantar ke Tanjung Rambutan atau Tampoi," – Shabery. Dengan lain perkataan Mahfuz sakit jiwa dan sakit otak dan memerlukan rawatan segera.

Mahfuz kebiasaannya cakap kosong dan tiada bukti-bukti kukuh dan beliau hanya menarik perhatian kepada diri sendiri seperti kanak-kanak yang memerlukan perhatian. Kita tunggu bukti-bukti dari Mahfuz dan juga Hassan Ali akan menghentam Mahfuz Samdol.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...