Sabtu, 14 Januari 2012

INI LAH IKRAR PAS & PAKATAN RAKYAT TIDAK TUNAIKAN JANJI - DATUK DR HASAN ALI PUN TERLIBAT DENGAN PEMBOHONGAN???



Ingatan Kepada Rakyat Terengganu - Tawarkan Hati Anda Untuk Percaya Dengan Tawaran PAS Terengganu.  Sepenggal memerintah tiada langsung sebarang perubahan dibuat. Hanya omong2 kosong.... dan menipu rakyat.... TERUTAMA DI DAERAH MARANG.... KOSONG....KOSONG....KOSONG.... SEMASA DS HADI MENJADI MENTERI BESAR TERENGGANU, SEDANGKAN BELIAU ADALAH AHLI PARLIMEN MARANG DAN ADUN RHU RENDANG, APA YANG ADA ?? HANYA TAHI LEMBU DAN TAHI KERBAU BERSEPAH-SEPAH DITENGAH-TENGAH JALAN....



Nabi saw. bersabda, “Sesungguhnya selepasku ini akan adanya para pemimpin yang melakukan kezaliman dan pembohongan. Sesiapa masuk kepada mereka lalu membenarkan pembohongan mereka dan menolong kezaliman mereka maka dia bukan dariku dan aku bukan darinya dan dia tidak akan mendatangi telaga (di syurga). Sesiapa yang tidak membenar pembohongan mereka dan tidak menolong kezaliman mereka, maka dia dari kalanganku dan aku dari kalangannya dan dia akan mendatangi telaga (di syurga)”. (Riwayat Ahmad, al-Nasai, dan al-Tirmidhi)


Di Selangor banyak janji yang tidak ditunaikan. Contoh, cukai pintu yang dijanjikan turun 20% mulai 9 Mac 2008 tapi dah nak masuk Mac 2012, cukai tetap tidak turun.  Sehinggakan Datuk Dr Hasan Ali dipecat pun tidak nampak sebarang perubahan.  MasyaAllah.


INGATLAH WAHAI PEMIMPIN-PEMIMPIN PAS, JANGAN SUKA BERDUSTA !!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...