Translate

01/11/2011

Konspirasi Bangang Pakatan Pembangkang Ataupun Kerja Bodoh Barisan Nasional?

Posted by PAPA GOMO
“Menurut sumber, ibu pejabat PKR tersebut telah dipecah masuk secara senyap baru-baru ini yang mengakibatkan kehilangan beberapa dokumen penting dan sulit.

“Sepenting mana atau sesulit mana dokumen-dokumen yang hilang itu tidaklah saya ketahui, namun dikhabarkan ia mengandungi maklumat-maklumat dan perancangan Pakatan Rakyat untuk masa hadapan,”


Gua macam dah nampak Game nya bila keluar cerita Ibu Pejabat PKR dipecah masuk tetapi Gua masih pusing dan pening apa Game yang Pakatan Haramjadah ni nak main. So Gua bertenang dan memerhati apa yang bakal berlaku rentetan Pecah Masuk Ibu Pejabat PKR ni.

Malam tadi Gua perolehi satu emel yang menyatakan:

"Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia, Tuan-tuan/puan-puan yang dihormati sekelian. Baru-baru ini beberapa media online telah menyiarkan berita mengenai kecurian maklumat di ibu pejabat PKR di Merchant Square, Tropicana. Dalam laporan itu, dikatakan bahawa beberapa dokumen penting telah hilang. Tapi, kemudiannya, PKR telah menafikan kejadian tersebut keesokan harinya. Penafian tersebut dibuat oleh Tian Chua. 

Untuk pengetahuan, kejadian tersebut memang benar berlaku dan pihak kami telah menerima salah satu dokumen yang dikatakan hilang itu melalui email yang menggunakan identiti rahsia.Kejadian itu berlaku pada 26 Oktober lepas. Namun, untuk cover kebocoran maklumat itu, PKR menafikan perkara tersebut.
 Oleh itu, di atas kami attach kan bersama email ini salah satu dokumen tersebut yang merupakan Shadow Kabinet yang dipercayai didraf oleh Anwar dan Azmin.

Kami harap dengan memberikan dokumen dan sedikit maklumat ini, pihak tuan/puan akan menyiarkan Shadow Kabinet ini di blog masing-masing demi memberitahu rakyat mengenainya.
Kami percaya, dengan barisan Shadow Kabinet yang lemah dan tidak seimbang ini, Malaysia akan hancur ditangan mereka sekiranya mereka menang pilihanraya yang akan datang. 

Harap tuan/puan sudi dedahkan maklumat sulit ini secepat mungkin.
 

Mohon kerjasama dari tuan/puan sekalian. Budi baik tuan/puan hanya Allah saja yang akan membalasnya.
 Sekian, terima kasih. 

Benar dari,
 The Undergroundfeeder BN."



"Gua Potong Senarai Barisan Kabinet Yang Ada"

Untuk artikel selanjutnya sila layari:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...