Translate

08/11/2011

Kisah Blogger Di Jual Oleh Mereka Yang Rapat Dengan MENTERI..

Artikel dari: http://darulehsantoday.blogspot.com


Bak kata husin lempoyang" dunia-dunia meniaga manusia lebih bagus dari unta" apa yang husin lempoyang cakap 40 tahun dulu terbukti benar, dia bukan suka-suka cakap macam tu... jual manusia lebih untung dari jual barang lain.

Pelacuran dan pemerdagangan orang selalu kita dengar dalam akhbar dan berita, tapi jual blogger ni tak pernah kita dengar pun, memang la korang tak pernah dengar pasal korang bukan blogger dan benda ni hanya di ketahui oleh blogger dan pemainnya sahaja.

Makan duit haram dari hasil orang lain, yang kena tipu hidup-hidup tu bukan orang lain, pak-pak menteri yang terlalu percaya sangat dengan orang umno, pegawai dan orang kanannya yang buat kerja-kerja tu, bagai mana mereka menipu? senang je... copy segala artikel yang budak-budak blogger ni tulis selama seminggu, kemudian dia print, cek ranking di laman web alexia, ambik nama blogger yang ngetop, kemudian jumpe menteri kata " datuk saya jaga budak-budak blogger ni" dan mereka-mereka tu akan tambah ajinomoto, serbuk cili secukup rasa supaya menteri yang dia jumpe tu terpengaruh.

Laporan lanjut bacalah dari blogger malang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...