Translate

26/02/2011

TMI, Karpal Poosingh: Peguambela & pencacai portal makan tuan? huhuhu

Al: aloo kawan..jangan kasi 'bunuh' sama saya laaa
Poosingh: deyyy wongko duduk diam2 baca playboy laaa..
wongko punya kes kasi saya separoh gila laaa

Perbicaraan kes liwat membabitkan Datuk Seri Anwar Ibrahim di Mahkamah Tinggi hari ini tertumpu kepada keterangan mengenai rakaman kamera tertutup memaparkan tujuh kenderaan dan beberapa individu termasuk pengadu Mohd Saiful Bukhari Azlan keluar masuk di lif tingkat lima Kondominium Desa Damansara tempat beliau didakwa diliwat oleh Anwar. Rakaman berkenaan turut mempaparkan visual kenderaan yang dipandu oleh Mohd Klik sini



TMI cuba spin bila mengatakan individu2 dalam video yang di tayangkan sewaktu perbicaraan itu adalah iras2 wajah sedangkan Saiful sendiri telah mengaku bahwa individu tersebut adalah dirinya sendiri.

Resemble Meaning and Definition

  1. (v. t.) To be like or similar to; to bear the similitude of, either in appearance or qualities; as, these brothers resemble each other.
  2. (v. t.) To cause to imitate or be like.
  3. (v. t.) To liken; to compare; to represent as like.
  4. (v. t.) To counterfeit; to imitate.
TMI cuba sedaya upaya menafikan individu2 yang terlibat itu adalah saiful dan anuwar. Bagaimana pun saiful mengaku gambar itu adalah dia. Tak kan saiful jalan dengan hantu raye belaan anuwar plak? Anuwar terkantoi lagi!

Anuwar tengah bersilat habis2an. tapi kekadang tu langkah sumbang jugak. TMI dan Karpal pun nampaknya dah mula 'tegelincir'. Usaha membela yang sepatutnya berpihak kepada anak guam beliau sebahagian besarnya telah menjadi bahan bukti dan fakta kepada pihak pendakwa. Syabas Mr Poosingh!. Poosingh la lagi!..last2 sendiri pening kehkehkeh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...