Translate

09/02/2011

IDIOT ! HarakahDaily PAS Siarkan Kenyataan Paling Dungu & Jeles !

Ketenteraman hari Selasa ini terganggu pula apabila membaca kenyataan bodoh serta berbau cemburu si Ketua PKR, Zuraida Kamaruddin di dalam Harakahdaily.

Pompuan Murahan
Adalah amat dikesali bila mana isteri kepada Perdana Menteri Malaysia, Datin Seri Rosmah Mansor yang cuba mengambil kesempatan publisiti atas misi murni menyelamat rakyat Malaysia di Mesir baru-baru ini.

“Peranan beliau dalam misi ini nampaknya sudah melebihi tugasan seorang Menteri. Saya melihat keadaan ini jelas menunjukkan bahawa Rosmah sebenarnya mahukan pengiktirafan dalam kerja kuatnya di Oman, Bahrain dan kini di Mesir,” kata Ketua Wanita PKR, Zuraida Kamaruddin dalam kenyataan kepada Harakahdaily.

MiM faham betapa Zuraida Kamaruddin tidak dapat mempublisitikan diri beliau di dalam kejayaan kerajaan UMNO/BN membawa pulang rakyat Malaysia dari Mesir. Jauh sekali dapat tempias dari misi tersebut. Kata mudah, habuk pun si Zuraida tak dapat!

Dan kenyataan Ketua Wanita PKR yang paling dungu sekali pernah MiM dengar ialah apabila Ketua Wanita PKR itu mencabar DS Najib supaya memberi peluang kepada Rosmah untuk bertanding di PRK Merlimau yang akan datang!

Nak tergelak pun ada nak muntah pun ada bila Ketua Wanita PKR itu mula mencabar. Apa punya dangkal kenyataan tersebut. Apakah beliau ingat UMNO dan BN ini seperti parti PKR dan DAP yang penuh dengan nepotisme dan kronisme pemimpin-pemimpin tertinggi terdiri daripada anak beranak satu keluarga?

Buruk sungguh nampaknya apabila seorang wanita bermulut murai dan meroyan seperti Ketua Wanita PKR. Ianya menyerlahkan lagi ketidakmampuan dan ketidakefesienan beliau untuk menjadi pemimpin. Lebih baik duduk di rumah dan menjaga hal ehwal rumah sahaja.


Post oleh M.I.M

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...