Translate

16/01/2011

SIDANG MEDIA (BACA NOTA PENTING DIBAWAH) .......KAH KAH KAH SI DAJAL & SI DAYUS TAKUT DGN NYAMUK BACA KISAH RAJA NAMRUD YG ANGKUH MATI KERANA SEEKOR NYAMUK (BACA ARTICLE DISEBELAH KANAN)

Salam, masih ada yg cuba melakukan serangan karektor yg bersifat fitnah keji, bagi menjejas kredibiliti saya sebagai saksi utama, para pembaca sekelian kalau baca blog saya tolong lah baca dari mula dari Dec 2010,janganlah terus melompat ke tajuk yg baru dan membuat kesimpulan anda sendiri, telah beberapa kali saya nyatakan bahawa azminlah yg membuang keluarga , bukan saya, kenapa selama 100 hari ke mahkamah, kak long, kak lang dan azwan menemani saya bukan dia, dan kenapa dia tidak bertegur sape dgn mereka sepanjang dimahkamah , bukan itu saje bahkan berbelas tahun, dia tidak mempedulikan kakak-kakaknya walaupun pada hari yg mulia seperti hari Raya.



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...