Translate

25/07/2016

BEGITU HEBAT FBI UNTUK AMBIL TAHU HAL NEGARA LUAR TAPI 113 EMEL SULIT HILLARY CLINTON CALON PRESIDEN AS (DEMOKRAT) FBI TAK BERANI DAKWA!

Streotaip AS Hebat! AS adalah negara yang 'membuktikan' terdapat Weapon of Mass Destruction di Iraq sehingga negara itu hancur diserang. Bagaimanapun selepas Iraq hancur, barulah dunia tahu sebenar tiada senjata begitu di Iraq dan ia semata-mata penipuan AS. Betapa hebatnya AS, FBI, CIA dan segala organisasi dia ada, teknologi begitu canggih, tetapi masih gagal mencari pesawat MH370.

Betapa hebatnya FBI untuk mengesan akaun orang lain di seluruh dunia tapi sangat #ironis emel Hillary Clinton 113 emel sulitnya dengan beberapa dokumen rahsia kepada Lorreta Lynch mereka gagal mentafsir sebagai satu jenayah dan rasuah memandangkan Lorreta Lynch turut bertemu dengan bekas Presiden Bill Clinton (suami Hilllary) di landasan sebuah lapangan terbang di Arizona cubaan menyelamatkan isterinya.


FBI hanya berkata Clinton dan kakitangan beliau "amat cuai" dalam mengendalikan bahan diklasifikasikan ia dilakukan tidak sengaja! Republikan mempersoalkan walaupun kenyataan Pengarah Biro Siasatan Persekutuan (FBI), James Comey bercanggah dengan Clinton sebelum ini.

Lebih buruk FBI dan jalang negro Lorreta Lynch pada 7 julai#bersekongkol mengesahkan tidak ada dakwaan dibuat terhadap Clinton. Sama seperti beliau melepaskan pesalah pengubahan wang haram dan kartel dadah.

Rakyat AS mengetahui perasuah sedang "divert" kempen presiden mereka dengan isu rasuah. Sebab tu rakyat AS sendiri melalui American Center for Law and Justice ( ACLJ) sibuk mengadakan kempen petisyen letak Jawatan Loretta Lynch Peguam Negara Amerika Syarikat mempertikaikan integriti Peguam Negara mereka.

Sangat ironis rakyat Malaysia yang berkata AS, TPPA, Media WSJ, NYT dan segala macam produk Yahudi tetapi semasa fitnah IMDB mereka menjadikannya sebagai kitab serta kiblat rujukan. Ironis sekali!

Sumber: CaptainM KLIK DISINI

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...