Jumaat, 24 Jun 2016

Siapa Peduli Dengan Mahathir Lagi Dah Lepas Ni?

Mahathir kata dalam blognya semalam, 2 kekalahan sekutunya PAN di Sg Besar dan Kuala Kangsar, tidak akan melunturkan semangatnya untk menjatuhkan Perdana Menteri, bahkan dia mungkin jadi lebih keras lagi.

Persoalannya, ada kita peduli?

Kalah besar di dua kerusi itupun sudah cukup membuktikan bahawa perjuangan Mahathir adalah satu perjuangan yang sia-sia. Konon dapat 1 juta tandatangan tapi dimana kesannya semua tandatangan itu. Bila ada piliihanraya, kalah, maksudnya takde impak langsunglah.

Lainlah kalau deklarasi satu juta, pengikut Fan Page satu juta. lepas tu menang besar, barulah ada gigil sikit, ini kang, sejuta sana sejuta sini, kalau tak sebab undi DAP, buta buta calon PAN hilang deposit.


Dulu Mahathir kata keputusan di Sg Besar dan Kuala Kangsar akan jadi referendum terbaik untuk mendesak pengunduran Najib (kalau kalah), sekarang dah menang, kenapa tak boleh nak dikatakan ini adalah bukti rakyat sokong Najib?

Mahathir ni sebenarnya menjual impian dia saja, impian nak lihat Najib jatuh. 22 tahun dah rakyat digunakan agar Mahathir dapat lihat impiannya tercapai, cukuplah tu.

Sudah-sudahlah tu Mahathir ooi, kapan putih dah shopping dah, liang dah ukur? Umur macam ini patut bimbang bab-bab itu, bukan adu domba politik lagi dah.

KOMEN PEMBACA FACEBOOK

Syaiful Rizal Lepas kalah PRN Sarawak dan 2 PRK di Sg Besar dan KK... tak lama lagi DAP pun dah tak mau ambil peduli orang tua ni.

Jalaluddin Mohamed Ismail Assalamualaikum ini kata kata Almarhum Tuan Guru Ustaz Hj Fadhil Noor terhadap Madey Kutty....

Hjh Ainon Jariah Wok Doa seorang ulamak di makhbulkan Allah mungkin ada hikmahnya..... umat islam bersatu selepas ni.... inshallah

Haji Baharudin Haji Zakaria sudah sudahlah tu biarlah siluncai terjun dengan labu labu nya.

Pancing Junior Haa.haa.. salah satu sebab TM marahkan Anuwar dulu adalah kerana Akta Rasuah yg anuwar bentangkan. Masa tu Anuwar pangku jawatan MoF dan Perdana Menteri. Akta Rasuah tersebut membolehkan BPR / SPRM siasat mana mana penjawat awam yg telah pencen dari p...Lihat Lebih Banyak

Ib Hussin Org dah tak kisah..tak lama lagi dap pun tak kebulur khidmat madey pembawa kekalahan pd pembangkang bkn kemenangan..

Ali Noor Mukanya pun dah tak berseri macam dulu

Abd Karim Biarkanlah madey lendir dgn labu2nya.jgn lah layan sgt dgn hasad dengki die itu.lambat laun die akan berhenti sendiri.lagi layan lagi mengada lagak die.



Mohammad Hamid Masa dia ada kuasa bolehlah paksa orang ikut telunjuknya. Siapa mengingkari arahannya siaplah.

Mohd Nasir Bin Manas Tengok tgn dah tinggal kulit dan tulang pun .. masih sibuk hal dunia ....org tua kutuk nie



Bram Ram sudah lah Tun Dr M,beribadah lah bulan Puasa,rakyat masih hormat sakarang

Chex Mart Tahniah buat BN kerana memenagi kedua2 kursi dalm pilihan raya yg lepas...tetapi jika di lihat secara keaeluruhan 2 parti pembangkang dan carta mengundi..mereka boleh menang..jika mereka tdk tamak!!!.ini memberi tanda awal kpd BN agar PRU 14 perlu berh...Lihat Lebih Banyak

Rahim Jali Tun Mahadhir yg paling baik blk dk drmh ptg2 bulan posa ni elok pergi masjid bnykkn baca alquran untok menebus dosa2 yg lampau rasa Tun tk mungkin blh hidup 10 tahun lg bertaubat sblm trlambat. Rakyat dh tk pandang muka Tun lg

Rahim Jali Tun M perlu suroh Wife brtudong dh tua tk perlu nk brgya lg. Kuboq fh dk panggil anda br2

Hjh Ainon Jariah Wok Allah nak tunjuk pd umat islam dn rakyat malaysia dipenghujung umur perjuangan nya sebenar...mungkin ada hikmah apa yg terjadi disebaliknya berdoa pd Allah supaya mendatangkan kebaikan.,- Aamiin

Mahmud Alang Siap la kita nk menghukum org..yg menang tu teruslah berkerja utk rakyat.yg kelah tu muhasabahlah diri di bulan yg mulia ini.mari kita sama2 bersatu membangunkan negara kita ini.

Hj Jamaludin Ishak Tun spatutnya muhasabah diri. Dibulan mulia ni berdoa yg baik2 kpd Allah dn.mohon keampunan..jgn ikutkan nafsu syaitan tu.

Li Hamdan Dia Tun M ni kelihatan jelas sudah 'HIGH' kerana kekuatan kewangannya! Dia terapung2 di awang2 dan kakinya tidak lagi berpijak di Bumi nyata.

Jalaluddin Mohamed Ismail Assalamualaikum Madey Kutty tak akan pergi mana mana kerana manusia hazad dengki ini Allah SWT tak akan bagi seseorang yang berhasad dengki sebab Allah SWT tak akan maafkan orang sebegini kerana hati busuk seseorang itu... Ya Allah Ya Robb aku lindungi...Lihat Lebih Banyak

Yusop Ibrahim Kesian ngan org tua yg mudah lupa ni....

Hamdan Supian sudah2lah madey malaikat maut hari2 mengintai mu...muhasabahlah diri tak rugi pun...

Sumber: Balqis Sheikh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...