Jumaat, 20 Mei 2016

Jenis Manusia Terdesak Akan Bertindak Melawan Arus Inilah Dia Mahathir

Dulu kami PMIM telah cuba sedaya upaya untuk mendamaikan Tun M dan DSN. Tetapi segalanya menemui jalan buntu.

Tun M amat keterlaluan, tindakannya begitu jauh tersasar dari landasan kebenaran. Sanggup bersekongkol dengan musuh Islam dan berpihak kepada pembangkang DAP akhirnya beliau menjadi pengkhianat bangsa yang amat dibenci oleh rakyat khususnya bangsa Melayu islam kita ini.

Walau bagaimana pun kami hamba Allah yang serba kekurangan masih berdoa kepada ALLAH SWT, semoga Tun M kembali ke pangkal jalan ke arah yang diredhai ALLAH dan menuju Perdamaian bersama kepimpinan yang kita hormati Dato' Seri Mohd Najib Bin Tun Abdul Razak.

Tetapi jika sekiranya beliau masih tetap dengan pendiriannya sekarang. Kita tidak mampu untuk menghalangNya. Apa yang kita mampu hanyalah menyerahkan segalanya ini kepada ALLAH SWT. Allahuakbar.

Antara Komen-Komen:
AnA
Bro Aziz Jenis manusia yg terdesak akan bertindak melawan arus dan sentiasa bertindak utk menarik perhatian kerana merasakan diri sendiri sahaja yg betul . Dia sedar kerosakan dan kesan kpd tindakan yg dia ambil tetapi atas dasar matlamat dia menghalalkan cara dia bertindak demi kepentingan politik peribadi maka dia bertindakan di luar kerangka kewarasan berfikir dan bertindak sbg manusia yg normal . Dasar pentualang kpd perjuangan bangsa agama dan tanahair. AMAT JIJIK DAN DAYUS.


Apprentice Fauziah Mdamin Adat dunia saling memburukan sesama sendiri... Saling membuka kekurang dan keburukan sesama sendiri.. Sebenarnya itulah kelemahan mereka yg harus kita nilai untuk kita sbgi rakyat buat pilihan.. Siapa yg punya byk kebaikan dari keburukan dan siapa yg tidak mengambil hak atau milik rakyat serta boleh menjaga amanah dgn sebaik mungkin itulah yg kita pilih... Skg dgn segala kritikan buruk dari keduanya saya lebih memilih org yg juga berilmu dan ada jiwa kepimpinan bijak,bumiputra beragama islam dan masih kukuh syariat islam berkeperibadian islam yg jelas saya menyokong Tuan Guru Abdul Hadi Awang menjadi Pemimpin Malaysia mengantikan PM yg ada sekarang... Tun M tidak DSN pun tidak.. Sbb saya sudah tahu keburukan dan kekurang mereka berdua...bak kata pepatah TIADA ANGIN TAK KAN POKOK BERGOYANG. .. BERDOSA jika kita masih memilih pemimpin yg banyak buat kesilapan dan keburukan walau mereka tetap masih ada jasa yg tidak boleh kita pertikaikan... Sedangkan ada orang lain yg lebih baik untuk ganti sebagai pemimpin sebuah Negara yg perlukan seorang yg amanah dlm mentabir amanah rakyat terhadap negara dan rakyat khususnya.

Legiman Darlan Paniah Marjan Mengapa....dulu sebijaksana pemimpin negara pernah mencipta nama....boleh hilang sabar dan tidak tahan dengan ujian ujian ALLAH...bila mendapat nikmat merasa gembira....bila mendapat musibah merasa kecewa....Dan janganlah kamu bersengketa kerana persengketaan akan menyebab kan kamu gagal dan hilang kedaulatan kamu...." 

Zakaria Miku Sayang,seorang yg dihrmati dan disegani sebelum ini tlah brtukar menjadi seorang yg keji demi kepentingan peribadi.Demi kepentingan peribadi dia sangup brsekongkol degan DAP,konon nak selamatkan Malaysia.Apa yg nak diselamatkan kalau dah brsekongkol degan DAP,cuba fikir dn fikir supaya tidak lupa sjarah DAP malah DAP akan terus membuat sejarah untk memadamkan sejarah melayu maka hilanglah melayu.Klau ini brlaku,btullah kata kata tuan guru fadir nor.Mahadir akan melihat kehancuran bangsanya sendiri yg dia sendiri melakukan keatas bangsanya.Mungkin Perkara itulah yg dirancang oleh DAP supaya ianya menjadi sejarah. 

Bob Al-Beraty Jgn marah madey, dia x ingat dah apa yg dia cakap dulu sbb dia dah nyanyuk... 

Sahami Dahlan Zakaria Miku setuju sbb dlm perjuangan siapa yg belot & bersekongkol dgn musuh adalah pengkianat bangsa jjb TM yg terabg terang bersekongkol dgn DAP adalah pengkianat sesiapa yg menyokongnya juga adalah pengkianat. 

Zakaria Miku Sejarah pasti akan tcipta sekiranya DAP memerentah kerana DAP akan mngubar perlembagaan Malaysia.

Adnan Hamzah Mamak dah nyanyuk muka pun macam antu kerangkong.

Haikal Kai Kesian dh lanjut usia masih lagi kejar kuasa sanggup berkokok dgn dap yg jelas musuh islam. 

Jalaluddin Mohamed Ismail Assalamualaikum tanda tanda keberangkatan Tun Madey Kutty dah sampai masa dah tu tengok gambar dia tu dengan wajah yang muram...

Sumber: Facebook Adnan Muhad

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...