Translate

02/09/2012

Keadaan Menteri Besar Kedah Masih Kritikal Di Kedah Medical Centre!

kmcnew2
KENAPA TAK LAKUKAN KEPADA USTAS NUAR AL-JUBURI ???

Diberitakan Azizan Abdul Razak telah kehilangan darah yang cukup banyak dan dipercayai telah disihir oleh pihak-pihak yang mengidamkan jawatannya selaku Menteri Besar Kedah. 
 
Sebelum ini, Azizan Abdul Razak cuba ditikam belakang oleh satu kumpulan yang turut dianggotai oleh Exco-Exconya sendiri. Azizan tidak sahaja dikatakan didesak agar melepaskan jawatan, bahkan salah seorang daripada mereka, telah bersumpah dan berikar akan membuatkan Azizan Abdul Razak tidak lagi dapat bertanding pada pilihanraya kali ini. 
 
Sengketa antara Azizan Abdul Razak dengan Exco berkenaan bukan lagi satu rahsia. Bahkan pada satu peringkat, Azizan sudah tidak mahu lagi melantik individu berkenaan sebagai Exco namun campurtangan dari Jalan Raja Laut, menyebabkan mahu tidak mahu Azizan terpaksa menyerahkan jawatan Exco sekalipun tidak berportfolio kepada individu tersebut.
 
Dalam penyerahan nama calon-calon PAS untuk DUN dan Parlimen Kedah, Exco tersebut sekali lagi melangkaui batasan tugas dan bidang kuasanya apabila membariskan nama-nama yang dipercayai merupakan pengikut-pengikutnya selain nama beberapa orang Exco serta pemimpin kanan PAS yang menjadi sekutunya. 
 
Bagaimanapun, Azizan Abdul Razak yang menyedari tindakan berkenaan akan membuatkan dia terpinggir, segera bertindak. Beberapa nama dan muka baru telah disusun oleh Azizan Abdul Razak bagi mengukuhkan kedudukannya selain mengelakkan PAS dikuasai oleh golongan PARASIT dan IBLIS yang diketuai oleh Mat Sabu dan Mahfuz Omar. 
 
Marilah kita berdoa agar Menteri Besar Kedah, Azizan Abdul Razak pulih semula dan dapat menjalankan tugas-tugasnya selaku Menteri Besar Kedah dengan penuh berkesan. Pada masa yang sama, mendoakan agar puak-puak IBLIS dan PARASIT yang seringkali menjadi Talbis Menteri Besar dapat disingkirkan!

Sumber:kedah69ers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...