Translate

19/07/2014

OBAMA #MH17: Pengganas tidak boleh menembak jatuh pesawat tanpa senjata Rusia



Terjemahan: Hari ini, Presiden Barack Obama membuat kenyataan terhadap Ukraine. Beliau berkata bahawa dia tidak akan membuat kesimpulan mengenai pesawat Malaysia yang terhempas di Donbass, selagi tidak ada siasatan segera.

"Pengganas boleh menjatuhkan pesawat tidak hanya penumpang, tetapi juga pesawat tentera Ukraine (yang ditembak mati awal -. Ed), jika mereka tidak mendapat senjata dari Rusia,. "-.

Obama berkata Pemimpin Amerika mengatakan bahawa peristiwa-peristiwa yang berlaku dalam Donbas, dengan sokongan pihak Rusia. 

"Jika Encik Putin tidak membenarkan puak pemisah untuk bebas menyeberangi Russia-Ukraine sempadan, puak pemisah akan memulakan rundingan, "-. dia berkata Obama percaya bahawa Presiden Rusia Vladimir Putin . mempunyai untuk membuat keputusan strategik sama ada beliau akan terus memberikan sokongan kepada pengganas.

Selain itu, Obama berkata selepas bencana daripada Malaysia "Boeing-777" pada Donbass, beliau mempunyai perbualan yang pemimpin-pemimpin Malaysia, Belanda dan Ukraine. 

Presiden juga berjanji untuk membantu dalam siasatan keruntuhan pelapik. Ukraine telah telah dikirim pegawai Biro Penyiasatan Persekutuan. Hari ini TSN dengan merujuk kepada The New York Times melaporkan bahawa beberapa jam sebelum kejatuhan "Boeing-777" dalam Donbas Persekutuan Rusia ditutup empat koridor udara di wilayahnya, serta beberapa laluan berhampiran sempadan Ukraine . 

"Pesawat itu terbang pada laluan penerbangan komersil yang menggunakan setiap hari. Beberapa jam sebelum kemalangan itu, Rusia ditutup jalan empat udara tidak jauh dari sempadan Ukraine, termasuk satu yang adalah kesinambungan laluan MH17 », - akhbar yang menulis. Recall, 17 Julai, telah ditembak jatuh dan terhempas di Donbas "Boeing-777" yang berkhidmat sebagai penerbangan dari Amsterdam ke Kuala Lumpur. 

Dalam kapal itu terdapat hampir 300 orang. Pegawai keselamatan Ukraine berkata bahawa lembaga itu telah ditembak jatuh oleh anti-pesawat peluru berpandu pelancar "Buku." Hari ini telah diadakan mesyuarat tergempar Majlis Keselamatan PBB, di mana Amerika Syarikat Wakil Tetap ke PBB, Samantha Power berkata "Boeing-777" dilanda kelas peluru berpandu "earth- udara ".

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...