Translate

12/05/2013

Cukup la Hadi makan duit haram selama 31 tahun, berkhidmatlah untuk rakyat

TAHNIAH DS AHMAD SAID

Ketetapan yang diambil oleh Menteri Besar Terengganu adalah tepat pada masanya, dengan tidak meujudkan Pegawai Pembangunan DUN.  Wakil Rakyat PAS yang dipilih oleh rakyat terutama Haji Hadi perlulah memberi perkhidmatan yang terbaik kepada masyarakat jangan umpama macam ULAR KEKENYANGAN. 

Cukuplah makan ELAUN HARAM beribu-ribu ringgit setiap bulan daripada Kerajaan Barisan Nasional selama 31 tahun, namun tidak ada satu pun perkhidmatan yang diberikan kepada masyarakat Marang.  

Kita semua akan lihat serta nilaikan apakah bentuk perubahan serta perkhidmatan yang akan diberikan oleh Wakil Rakyat PAS terutama Hadi Awang. "Perlu harga minyak turun, turunkan lah", sepertimana Manifesto yang dicanangkan semasa PRU ke 13.

Tapi Menteri Besar Terengganu jangan lupa pulak, kaki "Cas Keting" dalam UMNO yang mana mereka merasakan begitu bangga dapat menjatuhkan calon yang tidak diingini mereka. KLIK

Mereka merasakan satu kepuasan pada diri mereka dan berbangga serta sanggup mengeluarkan ungkapan dibibir mulut tanpa segan dan silu kepada sesiapa yang dijumpai mereka.

Mereka-mereka ini adalah lebih jahat dan keji daripada IBLIS dan SYAITAN. Ingat MB Terengganu ??? Hapuskan mereka-mereka ini daripada awal lagi sebelum mereka membiak seperti "LANGAU HIJAU".....!!!





LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...