Translate

19/04/2013

HAJI HADI SUDAH HAMPIR KE LIANG LAHAD !!!!


Peringkat Awal: Hari demi hari... jam demi jam dan saat demi saat menghampiri ke penghujungnya. Bersiap sedialah Haji Hadi untuk dikebumikan oleh pengikut-pengikut taksubnya sendiri yang telah memberi gambaran yang jelas kedudukan sebenarnya Presiden PAS. KLIK

Peringkat kedua: KERANDA DAH HILANG, MAYAT PULA DITINGGALKAN usaha-usaha untuk menyiapkan segala peralatan pengkebumian dipersiap sediakan maka timbullah mayat HADI dipaparkan untuk tontonan beberapa ketika oleh pengikut-pengikutnya. KLIK

Peringkat ketiga:  Keranda timbul kembali setelah mayat HADI bersedia untuk dikebumikan, selepas PRU 13. sepertimana gambar dibawah.


Beginilah pengikut-pengikut PAS yang taksub sanggup melakukan apajua walaupun menghina PRESIDEN nya sendiri demi untuk mencapai cita-cita BODOH .... untuk menuju ke PUTRAJAYA yang selama ini dikeji dan dihina.


Tidak pernah memikirkan sesuatu keburukan yang akan berlaku hasil daripada perbuatan kita sendiri kerana KEJAHILAN PEMIKIRAN... itu lah yang terjadi sepertimana beberapa siri paparan KERANDA HAJI HADI.....!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...