Translate

19/09/2012

Manusia tak mengenang budi - rumah kata pergi kubor kata 'no entry'


HOT !!! KADIR SHEIKH FADZIR GUNA NAMA ALLAH UNTUK POLITIK ??? APA CERITA NI ???


Kerana bodek,bekas Menteri Umno Kadir Sheikh Fadzir menggambarkan seolah-olah mendengar suara Allah meminta beliau kembali kepada perjuangan suci Anwar Ibrahim untuk menyelamatkan negara dan turut bersumpah dengan nama Allah tidak ada lagi pilihan lain untuk menyelamatkan negara ini melainkan memberi kuasa kepada Pakatan Rakyat untuk mengambil alih pentadbiran di Putrajaya.


Sikap melampau menggunakan nama Allah untuk membodek Anwar Ibrahim adalah sikap paling keji dari ahli politik sesat yang tidak sedar diri, ketamakan dunia orang seperti itulah menyebabkan Islam terus dipandang serong oleh sebahagian besar masyarakat dunia pada hari ini.

Sedarlah wahai Kadir, setelah mengotori politik jangan dikotori pula ajaran Islam, bertaubatlah dan lebih baik menjaga cucu dirumah daripada mencemarkan Islam di ceramah, tiada ruang dalam politik untuk manusia-manusia yang jijik. 

Untuk Malaysia terus kekalkan keamanan dan menjaga kesucian Islam, ucapan sedemikian rupa perlu ditangani dengan serius sebelum ia menjadi barah yang akan memudaratkan umat Islam itu sendiri.Anda Mampu Mengubahnya....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...