Translate

20/08/2012

Tanda Putera:Mari Nak Tunjuk Sifat Kebinatangan Lim Kit Siang

Dibawah ini adalah apa yang ditulis bapak rasis negara, Lim kit siang dihttp://m.malaysiakini.com/news/206570 sebagai mengulas isu filem Tanda Putera yang sedang digeruni DAP.

" Kata Shuhaimi, babak kontroversial rusuhan 13 Mei hanyalah 10 minit sahaja daripada tempoh 115 minit filem itu, tetapi beliau harus sedar bahawa mana-mana babak yang menggambarkan rusuhan 13 Mei dalam 10 minit ini, bukan sahaja mampu mengeruhkan baki 105 minit filem tersebut, tetapi daripada menyatukan rakyat Malaysia, ianya akan menyumbang kepada pemecahbelahan antara masyarakat.

Adakah kita mahu memberi ruang untuk dibelenggu roh 13 Mei untuk terus menghantui kita serta menyumbang kepada masyarakat yang dipecah-belahkan atau adakah kita mahu bergerak kehadapan sebagai satu suara rakyat yang bersatu padu untuk membina satu negara yang lebih makmur dan lebih harmoni dengan mendapat pengajaran daripada insiden 13 Mei? "

Komen saya mudah sahaja....

Apabila melayu buat filem yang memaparkan sejarah yang betul dan benar bagi pengetahuan generasi baru, DAP melompat bagaikan kera kena belacan....

Dimana komen si haram jadah lim kit siang dan barua-barua DAP apabila si bangsat Namewee buat klip-klip video hina Malaysia dan hina melayu ???

Tapi bila melayu buat filem sejarah tiba-tiba dia bercakap pasal pecah belah dan keharmonian....

Khaikkkkkkk ptuihhhhhhh......

Sumber:rbfonline

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...