Translate

21/07/2012

PAS, Parti Sahabat Syaitan


Pemimpin parti PAS yang telah lama kehilangan punca dan arah pasti mempunyai kulit muka yang setebal dinding penebat radio aktif nuclear kerana tidak lut dengan panggilan ‘anjing DAP’ atau ‘barua DAP’. Panggilan-panggilan ini bukannya sengaja dibuat-buat atau diada-adakan sebagai modal perang psikoloji politik, tetapi kerana kebaculan PAS sudah terbukti jelas di depan mata.

Bukan sekali, atau dua kali PAS membuktikan yang mereka hanyalah anjing atau barua DAP tetapi berkali-kali. PAS tunduk akur kepada DAP dalam segala isu tanpa mengira isu dunia, isu prinsip dan hala tuju mahupun isu hokum hakam Allah S.W.T. Yang terbaru ialah isu penutupan pusat hiburan dibulan Puasa di mana PAS sekali lagi sujud dan tidak mampu bertegas dengan DAP walaupuin  sebewlum ini lantang mencerca UMNO mengenai perkara yang sama.

Akibat keterlaluan dalam mempolitikkan agama, PAS telah tersesat jauh dan semakin jauh tanpa kelihatan sedikit pun tanda-tanda yang parti itu akan berpatah balik. Mungkin ini terjadi atas keterlanjuran bongkak, takbur dan riak Mursyidul Am mereka sehingga sanggup berkawan dengan syaitan sekalipun, demi untuk berperang dengan UMNO yang merupakan saudara seagama dengan mereka.

Hari ini PAS sanggup bukan sahaja berkawan atau bergabung, tetapi juga tunduk dan sujud kepada kafir harbi, syiah, pluralis, liberalis, komunis dan zionis. PAS akan menepis apa sahaja yang mampu menggugat hubungan mereka dengan puak-puak ini.

Apabila didedahkan salahlaku pemimpin syiah mereka yang berkhalwat, akhbar Harakah menulis ‘Mat Sabu Hanya Berkhalwat’.

Apabila didedahkan salahlaku pemimpin pluralis sanjungan mereka yang meliwat, berzina dan menyalahguna kuasa, mereka memejamkan mata serta memekakkan telinga sambil mulut mereka meracau-racau memarahi pihak yang mendedahkannya.

Apabila didedahkan kekejaman kafir harbi terhadap saudara seagama mereka, mereka berpaling kea rah lain berpura-pura tidak melihatnya.

Apabila didedahkan agenda komunis yang meresapi gabungan perjuangan mereka, mereka hanya mengangkat bahu sambil ketawa sinis menafikannya.


Artikel selanjutnya sila KLIK DISINI SEGERA DAN BACALAH

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...