Translate

03/07/2012

ABBY PIKAT ADUN SELISING - NAFSU MJ MEMBUAK ???

Abby Abadi berada di KKelantan pada beberapa hari lepas dari 28-30 Jun 2012. 

Bagaikan dara sunti lagi suci dalam upacara kaum Maya, Abby diusung atas pentas ceramah PAS di Kuala Kerai, Pasir Puteh dan Machang oleh Muslimat PAS Kelantan bersama Cikgu Normala Sudirman (bekas calon Tenang) yang sudah acah nak pergi ke UMNO jika kewangannya tidak dibela. 

Sama mengambil peluang dari kehadhiran Abby adalah ADUN Selinsing yang diketahui ramai dituduh mengadakan hubungan dengan isteri orang dalam gerabak keretapi. kelihatan dalam gambar adalah Abby bersama ADUN Selinsing di atas pentas. 

Teringat akan kumpulan Arqam. Lelaki PAS pun dilahirkan dengan genital Abby hoi. Takut kau bukan saja di passing passing macam Sahara Yaacob tapi tak menyabar hingga dalam keretapi dikerjakan. 


Kononnya menyukai Abby atas kesedaran Islam. Abby ada berucap di atas pentas PAS. 

Dia kata dia menyertai PAS untuk menguatkan agama. Kononnya di KL tiada orang pun berusaha mengajar/menasihatnya untuk mendekati Allah. PAS tu parti politik Abby. Bukannya untuk menguatkan ISlam. 

Dah kau cakap tiada orang nak dekati mu untuk menasihati mendekatkan Allah maka akan ada Tok Janggut dan Pak Lebai gatak akan mahu dekatkan kamu dengan Allah. 

ENtahlah Abby, masaalahnya kamu masuk dunia hiburan dan bercampur orang hiburan dan bukan orang ugama. Tapi ada ramai orang hiburan yang jaga ugama masing-masing.

Berita selanjutnya sila KLIK DISINI SEGERA

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...