Translate

26/05/2012

NIZAR JAMALUDDIN SEBAGAI SEORANG YANG ROSAK AKIDAH ???

Image Detail
Ustaz Hassan Basri melabelkan  Nizar Jamaluddin yang juga bekas menteri besar boneka rejim DAP adalah seorang yang telah rosak aqidah apabila sanggup menyembah mendiang Teo Beng Hock sambil memegang lilin bersama-sama dengan pemimpin cina DAP.

Bukan itu sahaja Nizar mempunyai ciri-ciri munafik yang jelas iaitu apabila bercakap berbohong, bila ceramah berbohong, bila berbohong ceramah itulah sifat yang ada pada Nizar Jamaluddin. Dia sanggup berbohong kepada rakyat bahawa YAB Datuk Seri Dr Zambry melakukan ancak sedangkan majlis fatwa yang telah bersidang telah mengisyhtiharkan itu bukan ancak. Sifat munafiknya semakin jelas apabila Nizar kehilangan jawatan menteri besar boneka.

Oleh itu Ustaz Hassan Basri mengajak Nizar Jamaluddin yang beliau dakwa baru setahun jagung masuk Pas, masih berhingus berdebat dengannya jika dia(Nizar) yakin apa yang dia cakap adalah benar. 

Ustaz Hassan Basri berkata demikian semasa memberi ceramah di Kampung Sungai Rokam sebentar tadi 25 Mei 2012. 

Kata Ustaz Hassan Basri lagi, "saya tahu siapa Nizar yang sebenarnya sebab saya adalah bekas Ketua Penerangan Pas Selangor".

Sumber:sungairapatonline

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...