Translate

13/05/2012

MAKAN MINUM PAK SAID BAHLOL DITANGGUNG OLEH DAJAL AMBIGA ??

Pelanduk lupa pada jerat tapi jerat tidak pernah lupa pada pelanduk. Pakatan Rakyat beria--ia benar hendak membersihkan SPR (Suruhanjaya Pilihan Raya) kononnya terdapat penyelewengan dalam pendaftaran pengundi-pengundi.

Umum mengetahui satu jawatankuasa untuk mengkaji dan memberi pandangan terhadap Suruhanjaya Pilihan Raya telah dilantik yang terdiri dari beberapa orang pemimpin Pakatan Rakyat bersama dengan wakil-wakil dari BN. Hasil dari perbincangan dan input dari berbagai pihak berbagai pindaan dan tambahan dibuat sebagai memenuhi hasrat ahli-ahli komiti itu

Mengapa perlu diadakan demonstrasi Bersih 3 pada 28 April di Dataran Merdeka, Kuala Lumpur? Apakah Pakatan Rakyat tidak mengakui keputusan yang dibuat oleh wakil-wakil mereka sendiri dalam komiti itu? Pelek sekali.

Yang jelas Pakatan Rakyat hendak mempolitikkan isu SPR. Mereka menonjolkan dua makhluk Ambiga, bekas presiden Majlis Peguam dan A Samad Said, Sasterawan Negara untuk mendapatkan impak di kalangan rakyat. Umum mengetahui kedua orang ini menjadi kuda tunggangan PKR.

Laporan selanjutnya Klik Disini: SEGERA

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...