Translate

26/03/2012

MAHKAMAH MENUNGGU USTAS NUAR ALJUBURI BERSAMA DATUK NALLA ???


Sekali lagi Al Juburi akan dilondeh sehingga menampakkan "Parang Bengkok" miliknya..Berani ke dia nak saman ni? Kita layan dulu video ni..




HOT : SHAMSIDAR AKAN SAMAN UMMI HALFIDA RM100 JUTA..??


Ahli perniagaan, Ummi Hafilda Ali hari ini mengisytihar 'perang nuklear' terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim apabila mendakwa akan mendedahkan lebih banyak aktiviti tidak bermoral membabitkan Ketua Pembangkang itu.

"Bagi saya misi perang nuklear sudah bermula, lebih banyak pendedahan akan saya letuskan menjelang Pilihan Raya Umum Ke-13 nanti.

"Pendedahan ini akan membuatkan Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali dan Anwar lari tak cukup tanah," katanya pada sidang akhbar bersama Datuk S. Nallakaruppan di sini hari ini.

Ummi Hafilda berkata, beliau kini hanya menunggu masa dan saat yang sesuai untuk mendedahkan bukti-bukti yang boleh mengaitkan Anwar dengan kegiatan biseksual.

"Saya tidak mahu dedahkan sekarang kerana mahu tunggu bila pilihan raya diumumkan, dalam tempoh itu saya akan tembak habis-habisan.

"Saya, Ezam dan Anuar akan bersama-sama mendedahkan salah laku Anwar. Sebab itu hari ini kami bersama bagi menyatakan sokongan kepada Nallakaruppan," katanya.

Sebagai 'permulaan' perang, Ummi Hafilda hari ini mendakwa beliau mempunyai bukti bergambar yang dapat membuktikan Anwar menjalinkan hubungan sulit dengan isteri Azmin, Shamsidar Taharin.

Beliau mendakwa, gambar yang dirakam pada 30 Jun 1997 itu menunjukkan Anwar masuk ke Tivoli Villa bersama Shamsidar selepas menaiki kereta yang dipandu oleh Nallakaruppan.

"Kita harap Anwar saman saya, Senator Mohamad Ezam Mohd. Nor dan Anuar Shaari supaya lebih banyak pendedahan dapat dilakukan," katanya.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...