Translate

10/01/2012

Rakyat mesti Tukar Kerajaan - ANUAR IBRAHIM memang sialan dan bangsat

Image Detail
KUALA LUMPUR 9 Jan. - Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim mengajak rakyat Malaysia bersatu mengundi Pakatan Rakyat sebagai salah satu prasyarat mengubah sistem ketidakadilan yang berlaku di Negara ini.
Menurut beliau, rakyat secara amnya tidak ada pilihan melainkan mengubah Sistem yang secara keseluruhannya dakwa beliau telah dirosakkan Kerajaan Barisan Nasional.

"Selamatkan Malaysia dari Rasuah dan Perkauman. Itu pesanan saya. Kita harus ingat walau apa pun esok, kita mesti bawa agenda baru iaitu kita ubah sistem yang rosak ini dan tumpu untuk tawan Putrajaya. Kita sudah hampir,” kata beliau yang memberi ucapan di Stadium Kelab Sultan Sulaiman di hadapan ribuan penyokongnya malam tadi. 
Ketua Umum PKR itu turut bertegas mahu rakyat berganding bahu menyelamatkan Negara dari korupsi dan memertabatkan Sistem demokrasi dan Keadilan dengan mengundi Pakatan.
Ucapan beliau telah disahut dengan laungan "Lawan tetap Lawan" dari kesemua penyokong beliau.
Turut hadir memberi sokongan ialah Timbalan Presiden KEADILAN, Mohamed Azmin Ali; Ketua Wanita Zuraida Kamaruddin; Naib Presiden, Datuk Chua Jui Meng dan Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng.

Walaupun berat hatinya untuk menanggung jika keputusan tidak memihak, beliau sudah bersedia dari segi mental dan fizikal kerana didokongi semangat keluarga, sahabat dan rakyat.
Ahli Parlimen Permatang Pauh itu bakal berhadapan dengan keputusan Mahkamah pagi ini.
Beliau sebelum ini menjangkakan keputusan tersebut tidak akan memihak kepada beliau kerana didakwa ianya satu konspirasi politik menjatuhkan kariernya itu.
Tapi apa yang berlaku disebaliknya apa yang berlaku Rakyat Hakim Negara Buktikan Mahkamah Hanya Perkakas Anwar Ibrahim. Ikuti artikel selanjutnya di sini: http://www.papagomo.com/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...