Sabtu, 15 Oktober 2011

PAS MERTABATKAN AMBIGA DARIPADA PARTINYA



PAS Sanggup menjulang serta memertabatkan AMBIGA (Dajal Mata Satu) daripada segala-galanya.

Bendera tersebut berkibar megah berhampiran dengan Jambatan Sultan Mahmood, Kuala Terengganu berdekatan dengan papan tanda ke Pulau Duyong.

Penyokong pakatan haram terutama PAS sebenarnya dah kena tipu hidup-hidup dengan Ambiga pandikutti, inilah nilai seorang peguam yang sanggup menipu anak guamnya, setiap kali berceramah, ambiga pandikutti berkata, perhimpunan berSHIT 2.0 adalah sah di sisi perlembagaan, betul apa yang ambiga cakap tu, tapi perhimpunan untuk menghuru-harakan negara tak sah di segi perlembagaan malah perhimpunan itu di tegah dalam perlembagaan.

Dalam perkara 10 perlembagaan persekutuan ada 2 bahagian, bahagian 1 dan bahagian 2, tapi yang kerap di canang oleh Ambiga dan lain-lain ialah bahagian 1, mereka tak pernah ulas pun bahagian 2 dalam perkara 10 perlembagaan, kenapa? kalau depa ulas, benda tu kena balik atas batang hidung mereka.


Aku tak kisah kalau yang bercakap pasal perlembagaan tu mat sabu atau mahposs, pasal dua-dua ekor tu memang bodoh, ni Ambiga ni seorang peguam, takan la perlembagaan persekutuan tu dia main ambik sekerat-sekerat… korang baca sendiri perlembagaan persekutuan perkara 10 mengenai hak kebebasan bercakap, berhimpun dan berpesatuan, ingat baca sampai habis, jangan jadi macam ambiga, baca sekerat yang lagi sekerat dia senyap kan.

Perkara 10. Kebebasan bercakap, berhimpun dan berpersatuan.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...