Translate

09/09/2011

Ramai Pimpinan PAS Akui JIHAD Azeez Rahim Jauh Lebih Mulia Daripada Nik Aziz….!


Semalam dari blog sahabat Blogger Papa Gomo mendedahkan cabaran yang dinyatakan oleh Presiden Kelab Putera 1Malaysia, Dato Azeez Rahim agar mana mana pimpinan Pakatan Pembangkang untuk menyertai Mis Khas ke 2 berangkat sekali lagi ke Somalia bulan Oktober ini…
“Kalau tak boleh bagi manfaat, jangan bawa mudarat,” katanya meluah perasaan geram dengan perangai pembangkang yang tunggu orang buat silap saja untuk kritik.“Saya cadangkan selepas ini marilah Kit Siang, Anwar Ibrahim, Mat Sabu, Malaysiakini, Malaysia Insider mari ikut saya sekali, saya hendak bawa, bulan 10 ini saya hendak ke Somalia lagi, atas nama semangat Malaysia, bukan atas nama parti.

“Kalau berani, telefon pejabat saya, daftar nama, saya bawa, tengok kita pergi buat kerja atau cari publisiti murahan. Itu kalau beranilah,” katanyaItulah kelebihan yang ada pada jati diri Azeez Rahim… Beliau sanggup lakukan kerja jihad yang tidak sekelumit pun ada dalam naluri mana mana pimpinan Pembangkang..!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...