Translate

25/08/2011

KENAPA PUAK PAS DAN PKR SUKA MEMBOHONG DARIPADA DAP ?????


Pembohongan demi pembohongan terbongkar di negara kita ini.  Yang peliknya pakar-pakar pembohong itu semua daripada orang ISLAM ( PAS dan PKR ) terutamanya wanita.  Apa tak takut ke kepada Allah S.W.T ??? Kalau demi politik pun tak kan lah sanggup membohong (menghasut) bagai nak gila...  Cerita sebenarnya tidak tahu, tapi buat-buat tau.
  

Tetapi yang peliknya, kenapa orang Cina DAP terlalu kecil bilangannya yang suka membohong atau mengada-adakan cerita demi politiknya, itu pun dibekalkan dengan dokumen-dokumen yang sohih.  Tapi orang ISLAM hanya omong-omong kosong.

Image Detail
Tindakan susulan yang tegas dan cepat perlu diambil oleh pihak-pihak terlibat agar perkara pembohongan ini yang berbentuk hasutan tidak berulang dimasa-masa hadapan.

Image DetailKes Ustas Nuar Al-Juburi tu... tak usah nak diragui.... memang Raja Lawak Asia - Pembohong kerana nak melepaskan diri sendiri, ikut suka dia lah.  Tapi yang lain-lain seperti contoh terbaru: Cikgu BARD atau Bastard mengenai cincin RM24 juta., Kes Mak Lampir - pemutihan 6P - PATI dan terbaru kes Kilang Lynas di Gambang dan banyak lagi lah tidak perlu diberitahu disini.  Untuk bacaan lanjut sila klik disini: http://www.mykmu.net/?p=12823

Contoh terbaik Dato' Seri Rais Yatim mengambil tindakan dengan begitu cepat demi memulihkan maruah diri dan keluarga dari dihuru-harakan oleh puak-puak pelampau di negara kita ini.  Padan muka kena bayar kepada DS Rais RM300 Ribu.


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...