Ahad, 21 Ogos 2011

ARTIS NEGERI SERAMBI MEKAH BERPELOK DENGAN ANJING BELAAN ????


Kurang didikan agama itulah puncanya...

Difahamkan, artis Melayu yang beragama Islam ni berasal dari Kelantan.. Dia juga kalau berlakon memang ngetop jugak sebab versatile..

Tapi bila gua tengok gambar dia berposing dengan ANJING belaan dia tu.., gua rasa dia tak berlakon.. Itu memang benar-benar kejadian..


Korang tengok sendiri kemesraan keluarga artis Nanu Baharudian bersama anjing peliharaan mereka bernama Kesha ini di’upload sendiri ke Fesbuk dia sendiri...

Bukan seekor yang gua nampak.., tapi dua ekor ANJING yang gua sendiri tidak tahu baka apa..

Gua berani gerenti.., lepas ni jawapan dari artis ni ialah "tak salah kalau pegang anjing ketika bulu dia kering".. Sama juga macam kes satu lagi artis pompuan dulu yang bergambar dengan ANJING tu..

So..., nasihat ikhlas dari gua.., korang janganlah terpedaya sangat dengan lakonan "baik" artis-artis ni dalam tv tu.. Dah namanya pun berlakon kannn..., itu je lah yang dorang tahu punn...

Posted by Mediapermatangpauh.


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...