Translate

17/05/2011

Melayu akan hancur !!!!



Dunia sudah hampir kesasaran, melihat sikap segelintir rakyat negara ini yang menyokong Anwar di mahkamah. Orang yang mereka bela itu ialah “pemangsa”, bukan “mangsa”! Sewajarnya, “mangsa”lah yang sepatutnya dibela dan diberikan keadilan. Namun, semua itu terbalik bagi mereka ini. “Pemangsa” seolah-olah “God” pada mereka. “Pemangsa” seolah-olah maksum dan perlu dibela! Bagaimana pula dengan mangsa dalam kes ini iaitu Saiful Bukhari Azlan? Dia juga perlukan keadilan! Apatah lagi semua fakta, hujah dan bukti menuding jari kesalahan tersebut pada Anwar!
Saya fikir, mereka-mereka yang seramai 150 orang di Mahkamah Tinggi Jalan Duta tadi berTuhankan “politik”. Mereka menganggap “politik” adalah segalanya dan menolak Islam sebagai agama yang sepatutnya menjadi rujukan semua muslimin dan muslimat di seluruh dunia. Mereka lupa bahawa “politik” juga adalah ciptaan Allah dan “politik” juga dikotorkan oleh politikus jijik dan jahat seperti Anwar Ibrahim!.
Saya optimis, Anwar akan berpindah dari istana Segambutnya ke “istana” Sungai Buloh kembali. Jika tidak ke Sungai Buloh, Anwar lebih sesuai dihumban ke Guantanamo Bay untuk di’saji’kan kepada tentera-tentera US yang kebanyakkannya gay, sejenis dengan Anwar. InsyaAllah, hukuman ini akan Anwar terima di dunia, dan di akhirat kelak kita serahkan saja pada Allah S.W.T untuk menentukannya.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...