Translate

20/05/2011

Anwar Ajak PAS Terima Gay & Tolak Hudud !!!!


Dek kerana terpukul dengan siaran radio secara langsung YAB PM dengan rakyat Malaysia, Datuk Seri Anwar Ibrahim cuba meniru dan telah berjaya memujuk Yahoo! Malaysia untuk memberikan ruang udara kepadanya. 

Oleh kerana siaran tersebut dibuat secara langsung iaitu mulai pukul 11.30 hingga 12.30, Anwar terkantoi dalam menjawab soalan-soalan maut daripada peserta soal jawab tersebut. 

Dan kita berjaya mengesan beberapa ‘jawapan’ ikhlas daripada Anwar mengenai dirinya yang menunjukkan wajah sebenar pengkhianat agama, bangsa dan tanah air. 


Soalan pada pukul 11.53 daripada Editor Yahoo! Malaysia bertanyakan mengenai hak LESBIAN, GAY, BISEKSUAL DAN ORANG YANG TUKAR JANTINA (LGBTS) jika Si Anwar menjadi PM yang membuatkan Si Anwar ini mengakui bahawa dimenerima golongan ini dan akan MENSEKOLAHKAN PAS UNTUK MENERIMA GOLONGAN INI. 

Ye lah, kalau BISEKSUAL TUA MACAM SI ANWAR NI PUN PAS boleh terima, TAKKAN LA GENG-GENG MAK NYAH, ANAK IKAN dan lain-lain PAS tak boleh terima? 

Soalan yang kedua adalah mengenai hudud iaitu Anwar sekali lagi menspinkan perkara ini dan tak menjawab soalan.  Kalau benar-benar ikhlas perjuangkan Islam, takkan rupe ini jawapannya yob. 

Nak konar apa lagi. 

Jelaslah Si Anwar makin kantoi. Hajat hati nak tiru YAB PM, tapi nampaknya dengan soalan-soalan maut macam ni, makin kantoi pulak jadinya. 

*Terima kasih Yahoo! Malaysia kerana menunjukkan wajah sebenar Anu War Ibrahim iaitu PENYOKONG TEGAR LESBIAN, GAY, BISEKSUAL DAN TUKAR JANTINA.
by Traungkite

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...